Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

A shitload of money - en masse olie og VISIONER

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 06:55
Ja, det ser flot ud, men det er en "kulisseby": http://da.wikipedia.org/wiki/Dubai

Det er jo en ørkenstat uden kulturelle seværdigheder - det er Disneyland for voksne - har man været der en uge har man set det hele - sådan virker det på mig :)

Hav en super god dag!

Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 07:38
Enig, der er vist gang i den i Dubai. Også indenfor hotel- og restaurantudstyr handles der i ¸jeblikket for store summer dernede. Vi har en belgisk samarbejdspartner, og når vi ringer til ham sidder han ofte og lave forretninger i Dubai.

Men jeg er også enig med Mette. Jeg tror, uden at have v¿ret der, at det er og bliver en "kulisseby", der ikke rigtig har eller får sj¿len med, n¿h nej, så hellere en tur til Monaco.

I noget mindre målestok finder vi det samme her i Letland. Havnebyen Ventspils har tjent kassen på udskibning fra havnen (Russisk olie, korn, kemikalier etc.) og fremstår blankpoleret med nye brostensbelagte gader, sportshaller, stadion, bybusser, nyistandsat ordensborg etc . etc.. Problemet er bare at man som g¿st falder i s¸vn ved bygr¿nsen. Det er om noget den kedeligste og mest uinspirerende by jeg l¿nge har bes¸gt.

Esben

Esben Kalhøj, Letland

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:02
Nu er Las Vegas jo indbegrebet af en kulisseby - og man kan da ikke just påstå det går tilbage for dem! ;-)
Men forstår pointen - blot er Dubai et levende bevis på hvad visioner kan føre til - eller skal vi sige at tage Nike´s gamle slogan grav-alvorligt: "Just do it!"

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:33
Du har HELT ret Lasse - det er nemlig lige Las Vegas stilen! 

Og vi er jo forskellige - noge er vilde med idéen om "det fede liv" som succes i LV indbyder til - og det er jo fint.

Jeg er indrettet sådan at de menneskelige aspekter betyder mere for mig og derfor tiltaler LV og Dubai mig ikke lige umiddelbart - jeg vil have "det fede liv" uden at det går ud over andre.

Men flot ser det ud!

Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:19
Jeg syntes at man ikke bør gøre så meget ud af Dubai.
Det er bare en storby, selvom dette frma selv tror at den er bedre end alle andre.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)