Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Muligt at ekskludere enkelte søgepartnere i AdWords?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt som med indholdsnetværket og hvis ja, hvordan ekskluderer man specifikke søgepartnere i AdWords?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 07:34

Nej det kan man desværre ikke.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 07:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er der en specifik du vil ekskludere, så er der ikke andre muligheder end negative søgeord. Hvis du er heldig kan du finde noget som alle den enkelt søgepartners søgeudtryk har tilfælles. Her kan du faktisk næsten ekskludere fx dba helt som søgepartner med negative søgeord.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:52

Tak for svar. Det var da irriterende, for samlet set er søgepartnerne en god forretning, men det er 3-4 stykker der trækker læsset, mens der er en lang række spammy sider, der aldrig genererer salg.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 09:55

Ja det er nemlig noget rigtigt hø. Google er godt klar over det, men tror simpelthen det giver dem for meget ekstra indtjening til at de lige slår det fra. Og så er det kun os der går lidt mere i dybden med tingene som faktisk ser det som et problem. 

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 10:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolaj

Jeg oplever det samme, med mine adwords annoncer, bl.a. en specifik hvor det er jobsøgende der hele tiden klikker ind og ud, dette fik jeg rettet nogenlunde til, ved hjælp af de negative søgeord. Dog stadig få klik fra jobportalen, hvilket jeg må tilpasse hen ad vejen. Og slette igen når jeg skal ansætte Big Smile

God dag til dig!

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)