Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan markedsføre jeg min webshop på en god og solid måde?

Jeg har denne webshop www.mj-ure.dk 

Endnu har jeg ingen salg, hvordan markedsføre jeg siden på bedste vis og får nogle salg?

KH

//Muuse

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 18:49

Der er rigtig mange måder at gøre det på..

Den måde jeg finder bedst;

SEO!! Få optimeret din side mht SEO.. Her tænker jeg på de mest basale ting som:

Title tags, meta description osv. 

Sociale medier (vigtigt) fb, twitter og Google+ som minimum

Få evt en blog der henleder trafik til din shop og skriv en masse artikler.

indgående links til din side.. Der findes et hav et artikeldatabaser fx, hvor du gratis kan tilføje din artikel samt nogle links deri. Det styrker dig på Google hvis du får nok artikler ud. Jo højere Pagerank siden du tilføjer artikler til har, jo bedre.. Du skal være velkommen til at tilføje alle de artikler du vil på min database http://freetrend.dk/ ellers kan jeg anbefale http://artikelguiden.dk/ og http://goon.dk/ 

På den måde, få du kunder fra Google til din shop. Så skal din shop bare være så god, at den konventerer nogle af de besøgende, til salg..

Ellers fik jeg meget ud af omdeling af flyers. Jeg trykte 2000 flyers og fik dem delt ud. Det resulterede i en travl uge, jeg tjente måske ikke det hele hjem igen den uge. Men mange af kunderne købte igen, og køber sikkert endnu en gang i fremtiden. Så på sigt er de penge givet ret godt ud. 

Har du en bil? Smid et banner på bagklappen evt. Det virker måske ikke som meget, men af min erfaring er det, de mindste ting som kan udløse salg.. 

Ellers bare vær KREATIV og træk på dit netværk så hårdt du kan!

Venlig hilsen

Kasper K

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 19:26

Hej,

Det er alt for tidlig at markedsføre siden nu, for webshoppen fremstår som ufærdig.

Hvis du er seriøs burde du hurtigst mulig lukke for besøgende - og vente med at åbne indtil du har fået butikken klar.

Der er alt for meget at tage fat på, så her er bare nogle eksempler på ting som med fordel kan forbedres:

- Teksten på forsiden er på engelsk og er info om selve shopping-platformen - ikke dine produkter. Det er tilladt at ændre på den tekst som følger med webshop-skabelonen.

- Din facebook-knap linker tilbage til webshoppen.

- Under "Handelsbetingelser" står der "Write/insert your general terms of use here"

- Under "Om os" står der "Write/insert company information here"

- Hele produkt-menuen er tom.

- Hvis man klikker på et produkt får man oplyst prisen (1899,-) og følgende info "TEXT_10". Intet andet.

- Når man forsøger at betale med kort, så kommer følgende melding: "Message Error Detected

An unrecoverable message error has been detected with the following information:

Missing/Invalid QuickpayId Please correct the problem and re-submit."

Du kan evt. lave en A/B-test for at finde ud af, om din konverteringsprocent øger, hvis du gør noget ved de ovenstående punkter.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:27

Hvor mange besøgende har du haft indtil videre?

Ofte kan det være en god idé at kigge på konverteringsoptimering, inden man går igang med de helt store markedsførings budget :-)

- Alexander Larsen

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 19:53

Hej

Jeg synes ikke shoppen er færdig men et sted skal man jo starte fra.

Få nogle tekster på siderne hvor du har produkter. Få rettet de fejl som andre har nævnt og gå i dybden med seo.

Hvis du vil have nogle råd med omkring opbygning af hjemmeside med tekster, billeder, videoer, linkbuilding, seo, sociale medier osv. så tjek www.Opbygning.dk ;)

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 20:03

Opbyg nogle links, og skab opmærksomhed via en facebook side eller lign. Det er ikke en god i det at bruge penge på markedsføring før du rent faktisk er færdig med siden og har kunder i butikken.

Følg denne liste i forhold til markedsføring:

1. SEO

2. SEM / Adsense

3. Facebook ads

Held og Lykke!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:35

flere produkter jeg tjekket ingen produkt beskrivelse få lavet en på alle samme

få de social medier på siden og få dem til at virke facebook google plus og twitter

udnyt bedre at google viser op til 70 tegn , lige optimeres mod ord forside og dit domæne navn altså ikke relevante søgeord

ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 00:07
Hej Muuse,

Wait a minute...! :) Det er sådan set rigtigt nok hvad de andre skriver om at siden er langt fra færdig... Men hey, spurgte du ikke om præcist det samme, til den samme side, for noget tid siden? :) En side som ikke stod klar dengang heller?

- Kan være at min dårlige hukommelse driller.. Men jeg synes altså at kunne huske at have set den side der før? :) Kan være de-ja-volapyk...

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 20:13

Disse er gode til markedsføring og alt grafisk så du kan godt bruge dem til at lægge en strategi.

www.newminded.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)