Hey aminoer Så er jeg igen igen blevet ringet op af et inkasso bureau, det er så 3. gang på max en mdr ja oveni hatten er jeg reklamebeskyttet, er de helt på røven med alt det kimen ned eller hvad sker der ? Synes godt nok det er belastende, fint og komme til at ringe en gang, når man er reklamebeskyttet, men at fortsætte er jo forrygt. Kanman anmelde disse opkald som man kan med spammail ? /Mikkel |
Bliver i også kimet ned af inkasso bureau ??
nej, vil egentlig heller anmelde det et sted.. kender ikke lige nogen liste, jeg er jo reklamebeskyttet |
Der er sikkert en grund til at inkasso bureauet ringer til dig,måske du har været kunde hos dem før. Men det også ligegyldigt det bare ikke god stil at hænge andre firmaer ud her på Amino. God dag derude. mvh Frank |
Officewarrior.dk Mens Accessories
har aldrig været tilknyttet nogen inkasso.. Jeg mener ikke jeg hænger dem ud, jeg spørg blot om andre har fået de samme mange opkald |
Så fortjener man at blive hängt ud... |
Har de ikke en bruger her på Amino? Jeg kunne forestille mig at de har sat nogle af dine tidligere indlæg, og derfor vurdere at du har brug for inkasso hjælp. Prøv næste gang de ringer, at bede dem om ikke at blive kontaktet mere. Alternativt send dem en mail at du ikke ønsker at blive ringet op mere. Men ja det er uprofessionelt at ringe til reklamebeskyttet firmaer. |
Reglerne omkring reklamebeskyttelse gælder kun data generet fra cvr-registret. Det omfatter eksempelvis ikke data som den pågældende eksempelvis selv har indsamlet via eksempelvis Amino. |
og hvis du siger til dem, at du ikke vil ringes op mere, du har dit behov dækket, så vil da tro de holder op, helt uden du behøver anmelde noget som helst - Klart at hvis de bliver ved er det surt, men hvis ikke det stopper når du næste gang gør klart, at du ikke vil ringes op, så tag fat i deres direktør og forklar ham det generer dig. Spam er det ikke hvis de ud fra noget de ex læser herinde, mener du kunne bruge en inkassohjælp venligst |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hej Mikkel Du kan også give dem et svar, så de ikke ringer igen, medmindre du ønsker det! Et vaskepulver-firma kontaktede mig sssåå mange gange, at det blev for meget. Jeg kunne så meddele at: "Jeg ikke vasker mit tøj, men smider det ud", det samme gælder printer osv. Derudover mener jeg, at Inkasso er penge ud af lommen. Har sendt en debitor til Inkasso, han har gjort indsigelser, men med et andet varenummer??. Advokatfirmaet mener, at jeg skal betale omkostningerne!!. Der er dog fremsendt en fakturakopi. Så sælge en vare til kr. 2.995,00 og få en advokat regning på kr. 3.000,00, det giver jo ikke mening. Derfor kan mit syn på liberale erhverv ligge på den smalle side af et frimærke. Johnny |