Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføring af nystartet bedemandsbutik !

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 03:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle på amino :)

Jeg sidder og tænker lidt over måder at jeg kan markedsføre min nyopstart bedemands forretning, jeg har lige pt kun google adwords som traffik og lidt seo på min side. Jeg tænker på en eventuel artikel i avisen, tænkte at det ville være der perfekte forum at få nogle ideer til markedesføring der passer til lige præcis min butik, det skal sige jeg har website som jeg gerne vil promote.

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja heller på det lokale plejehjem det rjo der du skal hente en del af dine kunder, der er nok også nogen der ringer fra sygehuse eller anbefaler en bedemand

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mago
Det undrer mig lidt at du vil promote din bedemandsforretning over adwords?
Hvorfor det, og hvad er det bestemt der gør adwords effektivt til denne type virksomhed?

Har du lavet en markedsanalyse og har du en anelse om hvor dine konkurrenters kunder kommer fra?

Jeg har et reklamebureau og jeg vil da rigtig gerne hjælpe dig, det kræver dog nok at vi tager et møde og får talt lidt om forretningen mv. - første møde koster dig selvfølgelig ikke noget.

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Andreas Jensen:
Det undrer mig lidt at du vil promote din bedemandsforretning over adwords?
Hvorfor det, og hvad er det bestemt der gør adwords effektivt til denne type virksomhed?

Vil da lige nævne, at AdWords kan være yderst rentabelt for en bedemand. Har selv haft 2 stk. (Aarhus og Kbh.) og resultaterne har været mere end tilfredsstillende. Omvendt kan man spørge - hvorfor skulle folk ikke bruge Google, når de skal bruge en bedemand?

Johannes

Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Relida Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mago.

Kan du ikke lige skrive et link til din hjemmeside?

Det gør det hele lidt lettere, hvis vi skal komme med konstruktive forslag til en markedsføringsstrategi.

Hilsen Jesper

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvad med et logo? F.eks. "De ringer og dør - vi kør"

Seriøst, så overvej opslag på plejehjem.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

har du ikke et links til din bedemands forretning , der burde være et links for du har kørt adwords i mod den side ?

få en lille intro video på siden omkring jeres bede mands butik vis den frem på jeres side videoer de er klart ideelt

få nogle gode tekster på din side

få lavet en presse meddelelse om jeres side og forretning

få skrevet nogle artikler ud

vær social aktiv få opret en facebook likes knap og del knap og google plus knap så gode og tilfredse kunder likes og plusser jeres side og anbefaler jer

et par andre gode tråde lige her   http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carl Lorberg:

Hvad med et logo? F.eks. "De ringer og dør - vi kør"

 

Eller som den jyske bedemand Madsen, der brugte følgende slogan " kom i kassen med Madsen" 

 

Ravn

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal have en lille markedsføringsplan forankret i det lokalområde, du ønsker at dække.

Afhængig af, hvor spændende eller anderledes din fortid er, forestiller jeg mig, at den rigtige lancering bringer et lille interview med sig i din lokale ugeavis. Du vil være at høre i lokalradioen (en del af dem kristne), eller som oplægsholder i den lokale Rotary-klub eller andre foreninger (hvor gennemsnitsalderen er høj).

Husk at holde dig gode venner med kordegne og kirkegårdsledere. Husk at adressere alle kirkesamfund. Men du kommer ikke udenom en gedigen gammeldags annoncering i trykte lokalmedia (mange af disponenterne er ældre, og bruger ikke nettet og Google så meget som vi).

Vigtigt, at der følger et godt virksomhedsportræt med af dig og dine medarbejdere. En lille pressemeddelelse et must. Kan konkret hjælpe dig med både tekst og foto, hvis du er i Københavnsområdet (se nogle af mine effektive kampagner (nederst på siden: http://brason.dk/serv01.htm))

En bedemand som nu markedsfører sig skarpt på farverig fortid, ses her (se under foredrag): http://www.bedemandlarsjensen.dk/

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ottos bedemands forretning. Den sidste nedtur.  eller "de med hjertestop falder, vi låget på kisten knalder"  Måske markedsføring på facebook ? 100 likes og vi trækker lod om en borgerbukket ?

Sorry jeg er i et Meget useriøst hjørne idag.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)