Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værs'go - nyt Sitemagic CMS til download - til web designere og udviklere

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Har du prøvet at få cms systemet med i 1-click løsninger som http://www.softaculous.com/softaculous/

Jeg tror det er de færreste hostingfirmaer, der selv bruger tid på at vedligeholde deres 1-click installer.

Det er softaculous vi bruger :) Men derfor kan vi jo bygge custom scripts til det - og senere publish det til resten af softaculous brugerne.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 18:21

Hej Karsten.

Jeg har kontakt til et andet hosting firma, der også er interesseret i at tilbyde Sitemagic CMS som one-click. De bruger også Softaculous. De spurgte mig om jeg kunne lave en pakke, men det er ikke lige noget jeg har erfaring ud i. Så jeg synes ikke lige at jeg ville bruge en halv eller 2 dage på at sætte mig ind i det og etablere test-miljø. Men skulle Lucas' pakke en dag finde ud til resten af Softaculous' brugere, ville det da være fantastisk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27

Lucas - Hosting4Real:

Karsten Sønderup Hansen:

Har du prøvet at få cms systemet med i 1-click løsninger som http://www.softaculous.com/softaculous/

Jeg tror det er de færreste hostingfirmaer, der selv bruger tid på at vedligeholde deres 1-click installer.

Det er softaculous vi bruger :) Men derfor kan vi jo bygge custom scripts til det - og senere publish det til resten af softaculous brugerne.

Jeg bruger selv softaculous på mine servere, og hvis det kommer som 1-click installer, kan det være jeg kigger på det.

Men jeg betaler lige netop for denne løsning, for at slippe for at bruge tid på den slags.

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 18:31

Karsten Sønderup Hansen:

Lucas - Hosting4Real:

Karsten Sønderup Hansen:

Jeg bruger selv softaculous på mine servere, og hvis det kommer som 1-click installer, kan det være jeg kigger på det.

Men jeg betaler lige netop for denne løsning, for at slippe for at bruge tid på den slags.

Yep, men tjaa - vi er ved at lave en del custom scripts, som er nyttige - og det tager 5-10 min at lave en pakke, så for os er det ingen problem.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31

Jimmy Thomsen:

Hej Karsten.

Jeg har kontakt til et andet hosting firma, der også er interesseret i at tilbyde Sitemagic CMS som one-click. De bruger også Softaculous. De spurgte mig om jeg kunne lave en pakke, men det er ikke lige noget jeg har erfaring ud i. Så jeg synes ikke lige at jeg ville bruge en halv eller 2 dage på at sætte mig ind i det og etablere test-miljø. Men skulle Lucas' pakke en dag finde ud til resten af Softaculous' brugere, ville det da være fantastisk.

I mine øjne er det noget du burde prioritere højere, da der er rigtigt mange der benytter softaculous i cpanel og plesk.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:42

Lucas:

Af erfaring ved jeg at små custom ting med tiden løber op i en masse ekstra arbejde.

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 18:44

Karsten Sønderup Hansen:

Lucas:

Af erfaring ved jeg at små custom ting med tiden løber op i en masse ekstra arbejde.

De her ting vi indkludere, er lige præcis for at spare os arbejde :)

Men ja, nogle ting kræver arbejde, men altså vi vælger jo selv, og jeg nyder personligt at rode rundt med ting :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 18:51

Karsten: Jeg er enig i at det potentielt kan booste antallet af installationer væsentligt. Jeg tror afgjort det er noget der skal kigges nærmere på. Det kan være at jeg kan "partner" lidt med Lucas på det område. Han var imponerende hurtig til at lave en pakke til Sitemagic CMS. Det kan godt være at den over tid skal finpudses lidt, men han har tilsyneladende styr på det.

Så tak for tippet, det er bestemt noteret, og vil blive undersøgt nærmere når de sidste løse ender ifm. releasen er på plads. Der mangler stadig lidt tutorials til udviklere og udarbejdelse af et par videoer :)

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)