Jeg har kontakt til et andet hosting firma, der også er interesseret i at tilbyde Sitemagic CMS som one-click. De bruger også Softaculous. De spurgte mig om jeg kunne lave en pakke, men det er ikke lige noget jeg har erfaring ud i. Så jeg synes ikke lige at jeg ville bruge en halv eller 2 dage på at sætte mig ind i det og etablere test-miljø. Men skulle Lucas' pakke en dag finde ud til resten af Softaculous' brugere, ville det da være fantastisk.
Jeg har kontakt til et andet hosting firma, der også er interesseret i at tilbyde Sitemagic CMS som one-click. De bruger også Softaculous. De spurgte mig om jeg kunne lave en pakke, men det er ikke lige noget jeg har erfaring ud i. Så jeg synes ikke lige at jeg ville bruge en halv eller 2 dage på at sætte mig ind i det og etablere test-miljø. Men skulle Lucas' pakke en dag finde ud til resten af Softaculous' brugere, ville det da være fantastisk.
I mine øjne er det noget du burde prioritere højere, da der er rigtigt mange der benytter softaculous i cpanel og plesk.
Karsten: Jeg er enig i at det potentielt kan booste antallet af installationer væsentligt. Jeg tror afgjort det er noget der skal kigges nærmere på. Det kan være at jeg kan "partner" lidt med Lucas på det område. Han var imponerende hurtig til at lave en pakke til Sitemagic CMS. Det kan godt være at den over tid skal finpudses lidt, men han har tilsyneladende styr på det.
Så tak for tippet, det er bestemt noteret, og vil blive undersøgt nærmere når de sidste løse ender ifm. releasen er på plads. Der mangler stadig lidt tutorials til udviklere og udarbejdelse af et par videoer :)