Michael > Jeg har snakket med MLHosting. De vil se om de kan få Sitemagic CMS inkluderet som one-click-installer inden for nærmeste fremtid (muligvis omkring december).
Hvis du ønsker hjælp til opsætning, klarer jeg det gerne for dig uden beregning. Du kan i givet fald sende login-oplysningerne til jimmy(snabel-a)powerzone.dk
Det tilbud gælder i øvrigt alle, der ikke selv har lyst til at rode med opsætning af Sitemagic CMS.
Kan brugerne ikke bare bruge "Indstillinger" i Sitemagic CMS til at skifte brugernavn og adgangskode?
Hvis du foretrækker at login kan ændres fra Jeres kontrolpanel, skal config.xml.php ganske simpelt opdateres på serveren.
Brugerne kan bruge instillinger i sitemagic CMS jo, men det ville være smart når vi bruger one-click install at du allerede der kan definere brugernavn og adgangskode.
Jeg har fundet frem til det er et bug i softaculous, som gør at koden altid vil være NULL, men selve installeringen virker nu! :)
Jeg vil oprette et lille testwebhotel til dig senere idag, så kan du prøve det ud selv.
Venlig Hilsen Lucas Rolff Hosting4Real
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Det ser yderst spændende ud, det her SiteMagic CMS system.
Jeg kan dog ikke lade være med at tænke på sikkerhedsrisikoen, når du skriver at det ligger i XML filer, som blot skal have ændret tilladelser? Hvilke tilladelser er påkrævet?
Hvis bare det er skrivbar til filerne fra den bruger der nu redigere/executer filerne, burde det virke :) Jeg kunne leve med 644 permissions på config.xml.php filen fx
Lucas: Jeg har lige prøvekørt din one-click-installer. Hold op det spiller bare. Super lækker service I har kørende. Nu kender jeg ikke Jeres oppetider, men kvaliteten af Jeres hosting virker høj, og servicen kan man ikke sætte en finger på - hurtig response hver gang.
Thumbs up herfra - jeg håber at andre vil give Jeres service en chance :)
Alle data gemmes i XML filer med følgende extension: .xml.php Forsøger du at tilgå dem, bliver de altså fortolket af PHP. Øverst i alle filerne finder du dette entry: <?php exit(); ?> Det sikrer dig at du ikke kan få adgang til indholdet ude fra.
Lucas: Jeg har lige prøvekørt din one-click-installer. Hold op det spiller bare. Super lækker service I har kørende. Nu kender jeg ikke Jeres oppetider, men kvaliteten af Jeres hosting virker høj, og servicen kan man ikke sætte en finger på - hurtig response hver gang.
Thumbs up herfra - jeg håber at andre vil give Jeres service en chance :)
Tusinde tak for de venlige ord! Vores oppetider er skam god, men igen tak!
Venlig Hilsen Lucas Rolff