Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

F1: Hvor nørdet er det ikke lige? :)

Side 3 ud af 9 (86 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Mark Nielsen:
om et par uger

De kører allerede på Søndag i Abu Dhabi

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:11

Claus Møller:

Carsten Jacobsen:
for at så årets USA løb

Jeg har været ved at tage til et løb flere gange men har så tænkt at sidde der og se bilerne suse forbi 60 gange hvor man i stedet kan sidde hjemme og følge dem hele vejen rundt..............

Det er en følelse der ikke kan beskrives.. Monte Carlo løbet var jeg til sidste år, og det var simpelthen så sindsygt! Den "larm" af 24 biler der suser rundt og overdøver HELE(det lille) land, er noget du ikke får ud af Tv'et. 

Håber jeg kan tage Silverstone eller Spa næste år.. det er endnu federe in real life, selvom du ikke kan se bilerne hele vejen rundt.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 23:13

Claus Møller:
De kører allerede på Søndag i Abu Dhabi

My bad. Det er bare min kalender, der ikke er opdateret. :-)

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 23:16

Om et par sæsoner skulle der komme et gadeløb til London, som jeg virkelig godt kunne tænke mig at se.. Derudover har jeg et eller andet med Le Mans, så det er absolut noget jeg skal opleve en gang!

Ved ikke hvad det er, men får altid set omkring 19 timer af løbet og nyder hvert eneste sekund af det.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:18

Jeg kan sagtens forestille mig at det er minimalt hvor meget man reelt kommer til at se, men det er også stemningen, lyden og motorfesten før, under og efter der lokker. 

Kan desværre se at det er i den weekend jeg er i DK, så måske næste år...

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 23:18

KennM:

Derudover har jeg et eller andet med Le Mans, så det er absolut noget jeg skal opleve en gang!

Ved ikke hvad det er, men får altid set omkring 19 timer af løbet og nyder hvert eneste sekund af det.

Le Mans er også fedt. Vi er nogle gutter, der plejer at samles, hvor vi så ser hele løbet sammen.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 00:11

Fantastisk! Vettel er blevet smidt tilbage i feltet og skal starte bagerst grundet for lidt brændstof til kontrol efter kvalifikationen.. Kæmpe fejl af Red Bull og det gør bare løbet fantastisk spændende i morgen.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 01:08
Hey,

Har lige fået læst det inde på formula1.com :))) wuhuuu

- Selvfølgelig skal man ikke være glad for andres ulykke. Men jeg blev nu alligevel lidt glad da jeg læste det :) det er med til at øge spændingen... Hvem ved, måske bliver årets mesterskab først afgjort ved det sidste løb..? :) det vil gøre en indtil videre genialt sæson, uforglemmelig! :) husker i 7 forskellige vindere af de 7 første løb? :D var det ikke sådan det var i år? :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 03:55

Ja man finder jo aldrig ud af om der virkelig var en teknisk fejl eller om de har forsøgt at snyde og dermed få en god kvalifikation.

At starte fra Pit Lane gør det nok svært at vinde men Ferrari er jo osse temmelig langt tilbage i pointene fra start.

Men der er jo stadig 3 løb tilbage så meget kan ske endnu når de ligger relativt tæt i stillingen.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 10:55

Ja det bliver virkelig spændende, men mon ikke Alonso nok skal få et godt løb..

Side 3 ud af 9 (86 indlæg)