Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

F1: Hvor nørdet er det ikke lige? :)

Side 4 ud af 9 (86 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

"We will need to make the most of Mark’s strong front-row grid position and Sebastian will have a busy evening ahead of him." 

Mon denne udtalelse betyder, at Webber har fået ordre om at køre Alonso af banen Big Smile

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 11:05
Hej Kenn,

Alonso fra en startplacering 6, også ende på podiet? :) det er klart en mulighed, hvis han overlever 1. sving/runde...

Vettel forventer jeg en solid indsats fra, som bør ende med en 8-10. plads... :)

Alt i alt så bliver det en brag af en afslutning...

- Jeg håber at Alonso tager mesterskabet. Men er sgu bange for at Vettels bil er for overlegen...

V . Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:19

Ja jeg tror sagtens han kan få da han har Button, Maldonado og Räikkönen som han til en hver tid kan slå i løbet.. Alsono ville have startet nr. 4, hvis han på sin sidste omgang ikke havde lavet en fejl.

Lad os se efter løbet om jeg ikke får ret :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:37
Hey Alle,

Rimeligt uforudsigeligt løb ikk? :D

Det udartede sig ikke helt som jeg har forventet "el. håbet". Men det var nu pænt spændende alligevel... :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 18:52

Mehmet Aslan:
Rimeligt uforudsigeligt løb ikk?

Hey,

Det var helt vildt! Der er før blevet sagt om den bane, at det er en af de mest kedelige i sæsonen, men det blev vist bragt til skamme i dag.

Vil lige nævne nogle af højdepunkterne (Jeg kan nok ikke huske dem alle, da der var så mange):

1) Räikkönen vinder.

2) Alonso får en andenplads.

3) Vettel får en tredjeplads.

4) Rosberg får sin racer op at flyve.

5) Hamilton udgår fra 1. position grundet nogle problemer.

6) Webber udgår i en ulykke.

7) Safety Car nåede også en tur på banen, da der lå kulfiber i hele det ene hjørne af banen.

Alonso og Ferrari havde nok regnet med at få mere ud af løbet, da Vettel startede fra en sidsteplads. Det bliver spændende at følge deres kamp om verdensmesterskabet.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 19:01

Jeg kunne desværre kun følge med på F1.com da jeg er i Kina og her kan det ikke ses på TV.

Men jeg så da at SC var på minimum 2 gange og Vettel kom op som nr 13 inden han måtte i pit fordi han svingede for meget mens SC var på banen så han ødelagde sine vinge endnu mere.

Derfor kom han helt tilbage i feltet IGEN men SC reddede ham så feltet blev samlet og derfor nemmere at køre op igennem. Hvis løbet var kørt uden SC så var han aldrig kommet op som nr 3 da han var 24 sek. efter da SC kom på banen først gang.

Men når han nu er så heldig, så bliver det nok svært for Alonso at hende de 10 point han er bagefter.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:06
Hej Claus,

Vettel var svine-heldig, ja :) Men han bør altså også få lidt kredit for hans fænomenale kører-evner...

Og med 10 points imellem dem, så er det stadig pænt åbent. Alt kan ske :)

Ps. Jeg hepper på Ferrari :)

Vh. Mehmet

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 19:17

Claus Møller:
Hvis løbet var kørt uden SC så var han aldrig kommet op som nr 3 da han var 24 sek. efter da SC kom på banen først gang.

Korrekt! Vettel var ''heldig'' på det punkt.

Claus Møller:
Men når han nu er så heldig, så bliver det nok svært for Alonso at hende de 10 point han er bagefter.

Alt kan ske i de to sidste løb, så vi (Ferrari Fans) kan kun håbe. Skype-Smile

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Simon Mark Nielsen:

Claus Møller:
Hvis løbet var kørt uden SC så var han aldrig kommet op som nr 3 da han var 24 sek. efter da SC kom på banen først gang.

Korrekt! Vettel var ''heldig'' på det punkt.

Claus Møller:

Alt kan ske i de to sidste løb, så vi (Ferrari Fans) kan kun håbe. Skype-Smile

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Simon,

Du lyder som en der har forstand på F1 :D du holder i hvertfald med det rigtige hold...! :)))

Vh. Mehmet

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 19:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mehmet Aslan:
holder i hvertfald med det rigtige hold..

Det tror jeg vi allesammen gør............så skal vi ikke give hinanden stjerner for alle vores fine svar?  Stick out tongue Stick out tongue Stick out tongue Stick out tongue Stick out tongue Stick out tongue 

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Side 4 ud af 9 (86 indlæg)