Ja, så har jeg i den sidste tid rodet lidt med shoppen... Færdig bliver man jo nok aldrig, men alligevel. Jeg vil gerne have ideer til det videre forløb. |
Feedback ønskes...
Det er faktisk ret godt det der... :) Jeg kigger lige lidt nærmere på det når jeg får adgang til en computer... Men grundlæggende så har du altså allerede godt styr på det meste.. Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
sidens designe rigtigt flot lavet google plus logoet havde jeg især sat hele siden igennem især forsiden og twitter kan også være en fordel øverst op på kontakt siden med jeres cvr nummer , det gør siden mere troværdig |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Efter at have set din hjemmeside i gennem synes jeg sådan set det er en brugervenlig og funktionel webshop du har fået opbygget. På siden "Support" kunne du evt. skrive lidt så det ikke er en tom side men ellers i det store hele en fornuftig hjemmeside. Under priser kunne du måske rykke "Føj til kurven" knappen en tand ned ved de produkter der ikke har tekstbeskrivelse på 2 linier, så det står ens. Hvis du vil have et par råd med omkring opbygning af hjemmeside med tekster, linkbuilding, seo, sociale medier osv. så er du velkommen til at læse nærmere på www.Opbygning.dk |
Se hjemmeside tips på opbygning.dk
Hej Carsten,
Dit logo - synes du skal skal få gjort noget mere ud af det logo - "det sikre valg" er ekstremt småt og svært at læse. Måske du kan ændre det slogan til noget andet det siger mere om dit shop. Lige nu synes jeg meget på din side blander sig sammen.. Det er primærkt området under produktmenuen jeg mener. Kunne du ikke lave noget bedre opdeling, hvor de 3 produkter du viser siger POW og man får lyst til at klikke på det. Din øverste højre siden af shoppen synes jeg har alt for mange farver, skrifttyper og felter - Du har blå, orange og sort tekst. Du har grønne knapper med hvid skrift og du har et søgefelt. Hvorfor har du en "logge ind" knap? Jeg handler aldrig et sted hvor jeg skal logge ind eller oprette en konto, da det simpelthen er for besværligt. Jeg vil bare købe et produkt - du skal jo heller ikke bede om lov til at komme ind ved indgangen af Bilka :-) Jeg synes du burde fjerne alt undtagen dit indkøbsikon og dit ordretotal. så har du en topsimpel kurv som alle kan forstå. Tjek evt vores meget simple kurv på PimpMyHead hvor vi sælger billige stjernetørklæder til kvinder - det er top simpelt og det virker glimrende for kunderne. I din indkøbskurv skal du også have rettet et par ting. Teksten "Vælg hvad enten du har en kuponkode, et gavekort eller nogen point du ønsker at bruge" giver ikke meget mening. kan du ikke bare have et felt der hedder: "gavekortkode". Du forvirrer mere end du informerer.
Tjek også siden igennem for stavefejl - der er en del. "billed" "betalingsbetode" "Komentar" "nyheds brev" Din "tilføj til kurv" knap hedder "FØJ TIL KURV" Den må du hellere rette ASAP da betydningen af ordet FØJ ikke er så heldig: http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=f%C3%B8j Undskyld hvis det har lydt en smule negativt, men synes der er en del mangler på siden. |
Tak for det. Jeg kaster mig over, i hvert fald en del af dem. - Det er ikke alt jeg er enig i, men det er jo heller ikke en exact videnskab. - Men mange tak for indput. |
Kan du ikke lige uddybe dette? |
Det forventer jeg skam heller ikke at du er, men du er velkommen til at sige hvilke ting du er uenig i, så kan vi jo snakke om hvorfor jeg har skrevet ovenstående.. |
Det ved jeg ikke. Starter fra en ande af! :-) - Nyt logo er på vej, så det kommer lige til at vente. |
Sagtens!
Jeg går ud fra at du gerne vil have kunderne til at klikke på dine produkter, men "grundpakke "villapakke" og "indkodning" siger mig ikke en sk** - Jeg vil gerne guides til hvad jeg skal vælge, og blive bekræftet i hvad mit behov er. |