Hej aminoer Jeg skal have lavet linkbuilding, gerne 100 link om mdr i 12 mdr.. Kan evt ved rette mand og tilbud ønskes 200 link om mdr i 12 mdr Smid en PM herinde /Mikkel |
Kender du denne her?
Hej aminoer Jeg skal have lavet linkbuilding, gerne 100 link om mdr i 12 mdr.. Kan evt ved rette mand og tilbud ønskes 200 link om mdr i 12 mdr Smid en PM herinde /Mikkel |
Kender du denne her? |
Du kan eventuelt kigge her, hvis du vil have et hurtigt boost over en uge eller to. :-) |
Det er også helt i orden! Et godt tip er at passe på med den meget kvantitative tilgang til linkbuilding. En sådan tilgang giver sjældent de bedste resultater. Jeg tror, du ville få mere ud af kun at få 5 eller 10 links om måneden til 1.000kr og så sikre dig, at de rent faktisk også var noget værd. Men det kan den person, du finder til at hjælpe dig med det, helt sikkert fortælle dig meget mere om også! :-) |
Jeg ønsker blot link ind, jeg kender kvaliteten af link fra kataloger og blogs, men dette jeg ønsker pt :) |
Så burde du som den gode SEO-konsulent overbevise ham om, at han er i gang med at lave en bøf og at hans fine penge bliver spildt på ringe links. Du kan få 100 links her for ca. 30kr. Men de er heller ikke meget mere værd. ;-) Lidt mere seriøst: Du kan sikkert finde en der vil levere dig de 100 links for cirka et tusinde kroner om måneden, men det skaber næppe holdbare resultater. Man kan sagtens komme langt for beløbet, men så skal det være i form af langt færre links. Det er jeg sikker på, du også kan finde herinde. Held og lykke med at finde den rette. :-) |