Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købes: Linkbuilding 100 link om mdr i 12 mdr.. gerne studerende eller andet..

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er snakket igennem hvad der forventes og hvordan :)

Kunden ønsker dette og så skal kunden have dette, jeg vil ikke begynde at ændre i kundernes ønsker.

Der er jo stor forskel på hvad folk skal bruge siderne til og hvor længe

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:36

Ellers tager jeg blot opgaven i de tidlige morgentimer selv, det var mest hvis en studerende ønskede lidt fritidsjob :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:41

Lige gyldigt om en kunde ønskede det, ville jeg aldrig sidde og lave den slags spamlinks som 100 stk. for 1000 kr. er.

Hvorfor egentligt måle det på antallet af links? Hvorfor ikke hellere gå efter f.eks. 10 stk af lidt bedre kvalitet til 1000 kr. ?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bare lidt for at give et indtryk af hvor dyrt jeg tror det kan risikere at blive, at købe købe spam links...

Som jeg har læst det rundt omkring efter Google Penguin update, så er der folk der nu bruger masser af tid og penge på at få fjernet spam links fordi det er gået udover deres placeringer?! 

Og så er der i øvrigt den med negativ SEO, som går ud med at købe spam links til at linke til konkurrenten, så de risikerer at miste deres placeringer i Google.

Jeg har ikke sat mig ind i hvor meget der skal til, men hvis det begynder at varme i starten med de 100 om måneden i længere tid, og det så også eskalerer, så kan det da godt løbe op i noget.

Det er vel også pga spam links at Google har oprettet mulighed for at afmelde spam links. Bemærk at Matt Cutts fra Google siger at du skal forsøge at få de skadelige links fjernet først.

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)