Hej Amino'er Jeg har fundet en, efter min mening, fantastisk smart "kort-holder" (på billedet) som både kan holde sedler og alle andre former for kort. Pungen er lavet af 100% ren rå læder og af finneste kvalitet. Meningen er at jeg vil starte en webshop som sælger denne pung i skandinavien og tyskland. Jeg skriver her på Amino for at høre hvad i synes om den, og høre om i vil være behjælpelige med at svare på følgende: - Hvad synes i om "kort-holderen"? Er det noget i kunne finde på at købe? - Hvis Ja, til hvilken pris? Hvad er min. og hvad er max prisen? - Jeg skal have fundet et navn til "kort-holderen", har i nogle sjove eller gode navneideer? Håber i kan hjælpe, glæder mig til at læse jeres svar :) Har i andet i har lyst til at dele, må i naturligvis også gerne dette. ![]() |
Den ser sgu lækker ud! Helt sikkert en jeg kunne finde på at købe til en fornuftig pris. Hvad er en fornuftig pris? Nu siger du den er af højeste kvalitet og er af ægte læder, så jeg tænker at prisen nok ligger på et par tusinde kroner måske?? Så mange penge kunne jeg dog ikke finde på at bruge på en pung/kortholder.
Mvh
Frederik Knudsen