Er det ikke? Det kan da for h...... ikke være lugten af rigtige cigaretter?
Nope.. Men det sælger som bare helvede :)
Jeg er en af dem som prøver at stoppe med at ryge, og jeg må sige efter at have købt en e-cig, uden nikotin, er det rent faktisk blevet nemmere at holde sig fra de rigtige.
Det er ikke så meget smagen, da den langt fra minder om rigtige, men det er følelsen af at man får noget ind der minder om den rigtige. for suger man rigtigt føles det nemlig ligesom rigtige.
om der er salg i det skal jeg ikke kunne sige, men jeg har læst en del på nettet og det lader til at der er rigtig mange entusiaster der ude, og en helt del der gerne vil stoppe.
Sidst har jeg set en elektronisk cigar. Venter på svar fra min svoger hvor god den var.
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
Jo men det er jo ikke altid produktet man betaler for, man betaler også for service, at det er godkendte og testede væsker mm. Prøv at tage et kig på http://www.smartsmoke.dk/shop/frontpage.html, det er dem jeg købte hos, og jeg må sige at jeg aldrig oplevet en så god service.
Jeg kender ikke din virksomhed eller dine produkter, men måske det er det der er forskellen? eller måske du kan lærer noget af det?
Claus Møller:
Ikke meget. Det er jo nicotinen folk er afhængige af.
Der er allerede mange der sælger det andet.
Ahh det er nu ikke så meget nikotinen man er så afhængig af, det er mere alle de andre stoffer som er i smøger, fx afhægighedsfremmende stoffer. Jeg vil mere mene at det er vanen og alle de stoffer der er i smøger man er afhængig af, og det er også derfor det er så sk... svært at stoppe for mange, da vaner tager utrolig lang tid at ændre, og derfor mange hopper tilbage igen.
og det er netop også derfor e-cig er en god måde at stoppe på, da man bliver fri for alle de stoffer der er i almindelige cigaretter, det fjerner dog ikke vanen fuldt ud, men det fjerner den vane med at ryge en normal cigaret, og til sidst bliver det rent faktisk nemmere at stoppe helt.
og så er det betydeligt mindre skadeligt end normale.
Den side du viser ser lidt dyr ud. Men du har ret, service er vigtig, så er det bare et spm om hvor grænsen går med hvor meget folk vil betale for at få service.
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
Ja, gu f..... er der salg i det. Der er salg i alt. Spm er om hvor meget salg og til hvilke priser.
Og hvad er din kostpris........... der er så mange på det marked nu at priserne kommer ned og så er man nødt til at følge med.