Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

væske uden nikotin til e cig - er der salg i det?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mit eneste spørgsmål er, Der salg i væske uden nikotin til e-cig salg i det??

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 22:56

Ikke meget. Det er jo nicotinen folk er afhængige af.

Der er allerede mange der sælger det andet.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 18. Sep 12
Skrevet kl. 23:13

ja ved jeg godt men tænker bare på med alle de hjemmesider må der da være penge i det ude nikotin??

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 23:15

Jo flere der sælger det, jo lavere bliver prisen. Til sidst så er der nok ikke så meget tilbage at tjene.

Har set at priserne er faldet meget over de sidste 3-6 mdr på nogle af produkterne.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 18. Sep 12
Skrevet kl. 23:42

okaii... men stadig hvis du ser i jylland er der butikker men i selve kbh kan du ikke finde den eneste butik :)

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 00:11

nej, i kbh kører de det på nettet.

Tilmeldt 18. Sep 12
Skrevet kl. 00:55

ja og jeg ved ham den ene i jylland har bare åben 2 dage om ugen og sælger for 18000 de dage han har åben så lidt salg må der være i det men undre mig bare over hvordan de kan klare det hvis der ikke er salg i det uden nikotin???

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 02:06

Hvorfor laver du en tråd for at spørge om der er salg i det, hvis du alligevel har den baggrundsviden der skal til åbenbart, siden du bliver ved med at modargumentere en som lader til at have styr på området?

Hvad sker der forresten med din bold webshop

Tilmeldt 18. Sep 12
Skrevet kl. 02:56

jeg har aldrig sagt jeg skulle igang med en direkte boldshop er igang med nogen ting som først skal helt på plads før jeg sætter det ud såå

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:40

Super ide. Du skal bare igang Big Smile

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)