hej mit eneste spørgsmål er, Der salg i væske uden nikotin til e-cig salg i det?? |
Ikke meget. Det er jo nicotinen folk er afhængige af.
Der er allerede mange der sælger det andet.
Ikke meget. Det er jo nicotinen folk er afhængige af. Der er allerede mange der sælger det andet. |
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
Jo flere der sælger det, jo lavere bliver prisen. Til sidst så er der nok ikke så meget tilbage at tjene. Har set at priserne er faldet meget over de sidste 3-6 mdr på nogle af produkterne. |
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
okaii... men stadig hvis du ser i jylland er der butikker men i selve kbh kan du ikke finde den eneste butik :) |
nej, i kbh kører de det på nettet. |
ja og jeg ved ham den ene i jylland har bare åben 2 dage om ugen og sælger for 18000 de dage han har åben så lidt salg må der være i det men undre mig bare over hvordan de kan klare det hvis der ikke er salg i det uden nikotin??? |
jeg har aldrig sagt jeg skulle igang med en direkte boldshop er igang med nogen ting som først skal helt på plads før jeg sætter det ud såå |