Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop? U and ME

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude :)

Jeg står med tanken om at starte en webshop, og skal i denne situation bruge en makker. Det jeg søger er en programmør/designer så vi kan få lavet den helt rigtige webshop. Min yndlings side, designmæssigt er i øjeblikket: http://www.billigesokker.dk så satser på at den skal "ligne" den. Så tjek den gerne ud. Jeg er selv 18 år, så du må gerne lægge omkring denne aldersgruppe.

Let's do business!

Mathias Mønsted | From my iMac
Email: mathiasmonsted@gmail.com

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 19:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Den sider ligner noget fra shopify. Så det behøver du ingen programmør for :)

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 19:59

Han siger den er lavet i CODA2!

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 20:04

Monsted:

Han siger den er lavet i CODA2!

Jeg synes stadig du skal kigge på Shopify. Det koster omkring 100kr om måneden og er super hurtigt at komme i gang med.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:18

Monsted:
Jeg står med tanken om at starte en webshop, og skal i denne situation bruge en makker. Det jeg søger er en programmør/designer så vi kan få lavet den helt rigtige webshop. Min yndlings side, designmæssigt er i øjeblikket: http://www.billigesokker.dk så satser på at den skal "ligne" den. Så tjek den gerne ud. Jeg er selv 18 år, så du må gerne lægge omkring denne aldersgruppe.

Det er rart at se, der er gang i de unge iværksættere. Jeg har dog svært ved at forstå din pointe med, du leder efter en designer/programmør indenfor samme aldersgruppe som dig selv. Det du har brug for er vel ikke en i en given aldersgruppe, men en person der kan sørge for, du får en shop der sælger noget.

Og en anden ting - hvorfor gå efter et eksisterende design og så få noget der "ligner" den? Det kaldes plagiat og ud over det, så er det da ikke særlig innovativt at lave en "kopi" af noget andet.

Lav dig selv en forretningsplan - find ud af din målgruppe og hvordan du påvirker dem bedst muligt :)

Held og lykke...

Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:30

Hej! Det lyder spændende. Smid mig en mail på joachim_ratm@hotmail.com kan sagtens lave den side til dig, så lad os da tage en snak!

Jonst

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)