@Thomas Rosenstand: Laver du også SEO på amerikanske sider? Hvis ikke, kan du så anbefale en eller to amerikanske SEO-eksperter? |
Bestemt - via vores amerikanske selskab: http://ciapsinc.com/
@Thomas Rosenstand: Laver du også SEO på amerikanske sider? Hvis ikke, kan du så anbefale en eller to amerikanske SEO-eksperter? |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Bestemt - via vores amerikanske selskab: http://ciapsinc.com/ |
Cool! Lancerer snart en amerikansk side. Ved selv en del om SEO, i hvert fald de mere basale ting, men før eller siden får jeg brug for en SEO-ekspert, der kan tage sig af den del, jeg ikke selv gider (og ikke har tid til) at have med at gøre. Men kontakter jer for et tilbud, når tiden er inde. |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Absolut - men jeg ser nu mange, hvor det er på samme domæne. Better safe than sorry. |
Ville det ikke være en anelse smartere at sætte noindex på den side, der har Iframen, så den side der trækkes ind i det mindste indekseres ? På den anden måde, bliver alt content i Iframen slet ikke indekseret. Bare nu i ævle bævler om Iframes. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Næppe når nu formålet netop er at undgå at indholdet i framen indekseres ;-) |
Tak Oxkjær og Thomas for opfriskningen - jeg havde nu bare oplevet, at en side jeg havde en iframe på (fordi pågældende CMS system ikke kunne håndtere en bestemt type formular), faldt helt ud af Google. Men efter sletning iframe'n, kom siden tilbage på Google. Men det har der jo så nok været andre årsager til. |
Hjemmesidevedligeholdelsesafdelingen hos Poda Hegn
Jeg har ligget nr 1 i Google på et konkurrencepræget ord, indtil jeg fjernede en iframe. "Correlation does not imply causation", som de kloge siger ![]() |
Sparetips på Sparefeber.dk
Tror lidt det er os selv der har fået den ide - han spørger jo egentlig bare om det kan skade. Så samlet svar = ja. Undgå det ved at noindexe din primære side med iframen på, eller din sekundære. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media