Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på bedømmelser af arbejdspladser

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det virkelig passe at www.ratingworkplace.dk ikke kan forbedres. Ingen konstruktiv kritik? Har virkelig brug for at høre jeres meninger... Tag de kritiske briller på og giv den gerne hele armen Geeked 

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 17:25

sdmoeller:
hvis man søger investorer, hvor på Amino skal man gå hen?

http://www.amino.dk/kapital/ ;-)

topic: ved ikke om det er et bevidst fravalg, eller om det kommer når man går i dybden med siden, men jeg savner lidt at se folk udtale sig om stederne, fremfor kun stjerner. (ligesom trustpilot)

- det vil give siden sidens besøgende lidt læsning, og måske selv få lyst til at deltage.

anyway fedt koncept!

når i får lidt mere fodfæste, og bliver mere anerkendt, kunne i også lave noget "årets arbejdsplads" og "årets bla bla" - på den måde vil de pågældende firmaer måske bruge jeres kåring i deres markedsføringsmateriale - hvilket er gratis markedsføring for JER ;-)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 4. Feb 10
Skrevet kl. 18:31

Hej Michael, 

Man skal lige trykke på virksomheden for at komme videre til medarbejdernes kommentarer mv. Men alle bedømmelser har tilhørene kommentarer. Måske skal vi lave en "udvalgt bedømmelse" til forsiden... God idé! :D MERCI!

Nogle virksomheder bruger os allerede i deres markedsføring, vi venter med kåringer og holder os indtil videre til med anbefalinger. :)

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 19:43

med kåringer mener jeg heller ikke at i skal lave statuetter og leje parken :-)

mener blot at at i kunne udnævne årets arbejdsplads udfra hvem der har højeste gennemsnit, og fremhæve dem på forsiden.

måske endda månedens bedste. og når i så "kårer" dem, så send dem en mail med nyheden og et link til jeres artikel hvor i nævner dem

Tilmeldt 4. Feb 10
Skrevet kl. 21:05

Vi har tænkt os gøre noget i den stil. Så det er bestemt ikke en dum idé :) 

Men er der ikke noget vi kunne gøre bedre. Evt. optimering af tekst, forståelse af budskabet, eller tror du folk forstår det, når de lander på siden? 

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 13:26

jeg tror udemærket at folk forstår det, og generelt er det en rigtig flot side i har.

Jeg kan sagtens se idéen i at læse om sin arbejdsplads, måske i forbindelse med jobansøgning eller ren nysgerrighed, men har bare svært ved at se hvad man får ud af at oprette en bruger og rate. Du bruger tid på at oprette en bruger for at rate én gang, hvad er der at komme tilbage til?

det er fint at i har facebook login, da man sparer en del oprettelsestid, men jeg ville stadig gerne kunne være anonym.

personligt havde jeg dog nok valgt et dansk navn til siden, da den henvender sig til offline folket i alle aldre, og ikke alle er så "hippe" :-)

Nu har jeg ikke en master inden for seo eller IT generelt, dette er blot mine ydmyge holdninger og tanker :)

Tilmeldt 4. Feb 10
Skrevet kl. 13:52

Super godt synspunkt, hvilket vil blive taget til efterretning. 

Btw. selvom man logger ind med Facebook, så er man faktisk stadig anonym. Vi har bare ikke fået ændret teksten, så det bliver gjort i dag. Tak fordi du gjorde os opmærksomme på det... :D

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 14:25

så lidt :) held og lykke med projektet!

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 14:39

Hej Steven
Flot website og supert koncept.
Tror mange vil tilslutte sig dette.
Mange har brug for at fortælle om deres arbejdsplads på godt og ondt. Fint at man kan rate.

Jeg vil anbefale jer at få sat links til Facebook, linkedin, google+, youtube osv. på forsiden et sted.
Det kan generere ekstra trafik, omtale og flere besøgende / brugere.

Hvordan sikrer du dig at raten også er real.
Jeg mener mange tænker "trustpilot" ikke er ærlig bedømmelse.

Man kan jo snyde med det og kender til flere virksomheder (også store koncerner!) som har fået en dårlig anmeldelse og herefter sørget for "internt" at få raten op ved fiktive gode anmeldelser. Har du overvejet hvordan i kan undgå at komme i samme bås og måske differentiere jer.

Tror på at det kan blive en stor succes hvis det kan lade sig gøre at differentiere jer og løse dette kæmpe mæssige problem.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:03

Ronni Larsen:
Tror på at det kan blive en stor succes hvis det kan lade sig gøre at differentiere jer og løse dette kæmpe mæssige problem.

Det kunne rimelig nemt løses med et NEM ID log ind. Men jeg mener at en rimelig fri adgang vil gøre siden meget mere brugt.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)