Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af min webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle



 



Jeg har først for nylig fået kendskab til/været inde og læse på Amino.



Det ser ud som et fremragende forum for alle os nybegyndere udi handel via Nettet.



 



Jeg har selv siden www.Jagtkiosken.dk som jeg startede op for et par år siden, det var helt på bar bund mht til drift og arbejde med hjemmesider/webshops, det gik dog nogenlunde at få det stablet på benene, ved hjælp af den billigste webshop jeg kunne finde hos Danhost. Siden er mit salg af varer hovedsaglig fra egen import fra Usa, Kina og nogle europæiske leverandører gået støt opad.



 



Jeg kunne dog godt tænke mig jeres vurdering af min shop som jeg selv mener er lidt discountagtig i opbygningen, jeg kunne godt tænke mig et lidt mere professionelt design, men vil dog gerne fortsætte mit abonnement hos Danhost da det fungerer rigtig fint, med en god backup de få gange jeg har haft brug for det.



 



Jeg vil dog gerne have vores logo på vores forside af shoppen , det hjælper de ikke med hos Danhost, og der er flere andre småting jeg gerne vil have tilføjet.



 



Men kom gerne med ros /kritik af den nuværende hjemmeside, og nogle gode ideer til hvad jeg mangler på siden.



 



Venlig hilsen



 



Flemming Ørts Nielsen    


- et pletskud på nettet

Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Flemming...

Jeg kan godt skrive noget ris/ros - men skal lige vide, kunne det være noget med at købe et nyt system, der tilpasses efter dit behov ?

Hvis det lyder som noget du vil kunne bruge... Lad mig høre fra dig... (man@muleen.dk)

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Flemming:

Jeg synes sådan set at din side er fin nok.. ja, du har måske ret i at
den ser lidt discount-agtig ud.. men jeg går heller ikke ud fra at din
målgruppe er designere der snobber rundt og kun vil købe på shops der
ligner at de er væltet ud af bagdelen på Giovanni Versace?



Din shop  lader til at være ret stor, med flere sprog og meget
indhold - noget af det endda brugergenereret... og nogle smarte
funktioner.  Hvis jeg var dig, ville jeg ikke kaste mig blindt ud
i et platformsskift på nuværende tidspunkt.



Jeg er selv novice i webshop-faget, men ville foreslå dig at skimme
vores Vicevært, Martin Thorborgs virtuelle bog e-pusher igennem. Du kan
finde en gratis version på nettet, der inderholder nogle af
kapitlerne.  Læs den og få nogle gode råd til, hvad du selv kan
gøre for at optimere dit salg, uden at skulle til at betale for nye
systemer, eller for designere der kan ændre i din nuværende løsning.



EDIT:

I øvrigt.. som ikke-jagtinteresseret, synes jeg at din side er helt
fantastisk. Har nu brugt 20 minutter derinde på at se på produkter, der
simpelthen er så morsomme. Jeg kunne godt finde på at købe en pakke med
10 duer, og stille dem op i vores Københavner-køkken med åbent vindue,
blot for at se min kæreste få et slagtilfælde, når han åbner døren.

.. og måske en Due-svupper, men kun fordi det er et helt vildt sjovt produktnavn! :-)




Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Det der i sidste ende afgør om jeg bruger en webshop, er om den virker prof i forhold til produktudbud, sikker og har det jeg skal bruge.



Og det gør din. Se på loppetjansen.dk - det er også en "amatør-agtig" side, men alligevel er hun højest oppe på søgninger og har stort set alt - jeg er sikker på at hende og hendes datter lever af den butik :)



Så du skal såmænd ikke gå i panik over layoutet.



Men hvis du gerne vil have det lidt pænere, så kan du blot vælge en lidt anderledes grøn farve - der er rarere ved øjnene, en anden skrifttype og præsentation af titlen på siden og en tynd streg/kant omkring alle dine billeder - vupti, så har du hævet niveauet en hel del :)



(Og så check lige bredden på dine producenters logobilleder - bl.a. X3M1 får hele siden til at vælte.)



 



Og jeg synes også det er nogle seje varer - hvem vil ikke gerne have en bodybag liggende i bilen? http://jagtkiosken.dk/shop/product_info.php?products_id=36 - man ved jo aldrig hvad man rammer når man kører mens man lægger make-up!



Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
når jeg går direkte ind på din svenske side, så vælger den stadig dansk som sprog.

og når man kigger på anmeldelserne, så er rammerne "brudt" i højre side.

 

 

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tak for tilbudet, jeg er dog ikke pt interesseret i at starte forfra med en ny shop, Det er kun nogle små forbedringer jeg egentlig ønsker.

Måske senere om et års tid eller noget.

 

Hilsen

 

Flemming Ørts

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for din vurdering Lone.

 

Jeg er nu heller ikke så varm på helt at skifte systemet ud, men mangler lidt teknisk kunnen til at ændre lidt på både farver, bannere og at sætte mit eget logo/slogan på, og måske en tæller, men det finder jeg nok en løsning på med tiden.

Jeg har med stor interesse læst den gratis del af Martins bog om nethandel, og han ved helt sikkert på hvad han taler om. Jeg har dog endnu ikke købt resten af bogen, men istedet brugt mange penge på reklamer i relevante medier. (Lars larsens ordsprog Markedsføring Markedsføring, og markedsføring).

 

Som du skriver er de fleste af vores kunder også ligeglade med designet, bare produkterne, kundebehandlingen og priserne er i orden, det har vi så også fået meget ros for, så det er nok mest undertegnede der gerne ville have et lidt smartere design ; )

 

Og jo der er nok mange spændende ting imellem vores produkter, som hører højst mærkværdig for en ikke jæger, vi har dog en helt del ikke jægere mellem kunderne som bla køber diverse camouflage produkter (naturfotografer mm), ligesom vores brede udvalg af plastfugle sælger godt til diverse haveinteresserede mennesker.

 

Også tak til Mette for rosen, og kom gerne med flere input så jeg kan gøre jagtkiosken endnu mere interessant.

 

Mangevenlige hilsner Flemming Øtrts     

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg syntes din side er fin, og den virker ok til at jeg ville handle der hvis jeg manglede en kniv med opbrækkerfunktion eller lignende.

Jeg giver de andre ret i deres observationer, og tilføjer lidt mere:

den grønne farve på baggrundene minder alt for meget om kajkager og giver mig elevatormave.

og så er priserne jo angivet med usa-komma dvs. decimalseparatoren er et punktum, og det kan jo forvirre lidt.

lav  så folk kan tilmelde sig en nyhedsmail, hvor du fortæller om nyheder og/eller tilbud det vil give dig mersalg .

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er generelt et godt website.
Men:
1.Det ville være bedre hvis man startede på en side hvor man valgte sprog, istedet for at den startede på engelsk.
2.De anmeldelser er gode, de skulle bare oversættes mellem de forskellige sprog.
3.Få styr på størrelserne af betalingskortlogoerne, og få dem så opdateret til de nyeste logoer (det er temmeligt forvirrende at se på)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)