Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til vurdering af webshop med unikt design.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Fra  www.MySteel.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Først, så tak for en rigtig fed portal, jeg har benyttet mig en del af den da jeg for et lille års tid siden sammen med to venner skulle starte en webshop :-)

Jeg kan ligeså godt starte med at sige at vores webshop skal sælges, på grund af personlige årsager.

Dertil kunne jeg utroligt godt tænke mig nogle input fra Jer omkring shoppen, i kan finde den på www.mysteel.dk

Som i kan se sælger vi piercingsmykker, og det er sælgers marked, med meget stor avance.

Da vi stod for at skulle starte webshoppen, ville vi ligge meget vægt på at det skulle være meget nemt at navigere rundt på shoppen, samt vi skulle have det fedeste design kontra alle vores konkurrenter.

Jeg undersøgte markedet for webshop CMS, og valget faldt på Magento.

Vi allierede os med en af mine kammerater der er mediegrafiker, som vi fik til at designe hele siden fra bunden, og så fik vi et firma i Århus til at stå for programmeringen. Og der faldt vi i en fælde. De tog 22.000 upfront, og lovede os at webshoppen ville være færdigprogrammeret og sat i gang på 3 uger. 8 uger deres konkurs senere stod vi med en side der var 70% færdig, og vi måtte rette henvendelse til et andet firma for at få programmeret det sidste ting færdige så vi kunne køre.
Dette har givet en lidt blandet oplevelse af webshoppen på nogle punkter, blandt andet vores menu-visning som vi selv har udtænkt kan godt være lidt tricky i forhold til det vi først havde tænkt os.
Sådan er der nogle små fejl rundt på siden, men de påvirker ikke noget i det store hele billede.

Alle bugs der er på siden er skønhedsmæssige. Webshoppen fungerer fint ved salg.
Skal disse fejl rettes vil regningen løbe op i 6-8000 kroner har vi fået oplyst af to forskellige firmaer uafhængigt af hinanden. 

Webshoppen kom i luften i april, men siden vi lancerede den, har vi stort set intet gjort for at lave noget salg eller reklamere for siden.
Dette er på grund af personlige årsager, samt at alt den bøvl og negative energi og tid vi skulle bruge på det firma fra Århus der tog røven på os, var en gigantisk mavepuster.

MEN, vi ser rigtigt store potentielle muligheder for at drive webshoppen videre, hvis den rigtige køber findes.
Med webshoppens navn, logo og meget unikke design, vil det være muligt at bygge et rigtigt godt brand op, hvis man har tiden og lysten.

Der medfølger et varelager for omkring 30.000 kroner, med en udsalgspris på 150.000+ kroner.

Vi har også en Facebook side her: www.facebook.com/MYSTEELdk 
I skrivende stund er der 426 fans på siden, men dette kan hurtigt ekspanderes.

Ved overdragelse af webshoppen vil jeg være behjælpeligt på mange områder, blandt andet med Facebook promovering, hvor jeg sammen med grafikeren der har designet hjemmesiden, kan lave nogle Facebook applikationer så som konkurrencer, tilmelding af nyhedsbrev, julekalender og andre ting, alt sammen professionelt udført.
Grafikeren vil også være til rådighed i forbindelse med andre opgaver, så som design til flyers, bannere til reklame online osv.

Google adwords og analytics skal også have en kærlig hånd, men dette vil vi overlade til eventuelle købere.

Hvad synes i om webshoppen?
Kan jeg få Jer til at gå ind og åbne nogle af vores konkurrenters webshops også, og lave en hurtig sammenligning af hvad i synes om layoutet, brugervenligheden og udvalg, vil det være rigtigt fedt.

På forhånd mange tak

Torben Andersen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:48

webshoppen mangler google plus logo og twitter logo så kan dele ens side der det kan betyde rigtigt meget i seo øjne

vægt vejre kunne også være en ide at skrive så man ved det , hvad sådan en piercing smykke vejre

cvr nummer få det op på kontakt siden det der er i fodnoten på siden , det ville styrke siden troværdighed

titlen til google mysteel.dk hjem er ikke ret sigende omkring sidens emme skriv eksempelvis piercing smykke alle typer piercing smykker husk udnyt der kan vises op til 70 tegn på google

designet er okay flot lavet Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Fra  www.MySteel.dk Skrevet kl. 11:51

Tusind tak for din vurdering, det er rart at få med i en salgstale.

Som du også kan se jeg skriver, vil jeg overlade ALT seo til kommende køber 

Med hensyn til CVR nummeret så har du ret, det vil være godt at få ind på kontakt siden, mange tak :-) 

Fra Køge
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Poda Hegn A/S Skrevet kl. 12:30

Jeg har sendt en besked til dig...

Hjemmesidevedligeholdelsesafdelingen hos Poda Hegn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)