Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO for 20.000 kroner - er dette hvad jeg kan forvente

Side 6 ud af 9 (82 indlæg)
Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 16:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg forstår ikke helt hvordan det kan være at hænge nogen ud, de må vel stå inde for deres arbejde.

"Se min nye bygningsfacade, det er MALER JENSEN der har malet den" er ikke at hænge nogen ud.

"Se min nye hjemmeside, det er WEBBERMANIA der har lavet den" er ikke at hænge nogen ud.

"Min hostingudbyder har problemer, ser I andre det samme" er ikke at hænge nogen ud.

MEN:

"Se denne SEO-rapport, det er SKUMMELSEO der har lavet den" det er at hænge nogen ud. 

What?

Når det er et produkt der er lavet og afleveret, med firmanavn på må man vel gå ud fra at det er noget firmaet kan stå inde for. Og når selv samme firma laver referencen på deres hjemmeside, så er det vel heller ikke at hænge nogen ud.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 16:33 | Låst

Kasper: Det er jo rent juridisk at amino ikke kan tillade det.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 16:40 | Låst

Kasper Grubbe:
"Se denne SEO-rapport, det er SKUMMELSEO der har lavet den" det er at hænge nogen ud. 

Hvordan kan du vide, at udsagnet vil være sandt? Når det er positivt, sker der jo ikke noget ved det, men hvis man anklager andre for at være svindler, opstår problemet. Hvad nu hvis det er en misforståelse? Hvad nu hvis det blot er en, der vil give firmaet et dårligt ry? Når man så søger på Google næste gang efter det firma, vil der muligvis dukke en meget negativ opskrift op, som ikke bare forsvinder. Og hvis det nu var en fejl, er det ikke heldigt.

Og udover det er der alt det juridiske...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:45 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christopher Roelann:

Det er jo ikke Amino, der hænger nogle firmaer ud.

Men firmaer herinde der fortæller om deres oplevelser med andre firmaer på godt og ondt.

Når der roses er "alle glade", men når det modsatte gør jg gældende er det modsat. Så kaldes det udhængning, ? hvad med berettiget kritik. En enestående mulighed for et firma til at "rette ind".

Jeg bakker helt Kasper op i sine synspunkter. Når et firma afleverer sine ydelser, må det også være indstillet på at "blive udstillet". Det fleste der laver bla. hjemmeside vil gerne have et lille copy i footeren m.m.

Det være sig en ny hjemmeside, nymalet facade, SEO ydelse eller andet.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 16:52 | Låst

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Christopher Roelann:

Det er jo ikke Amino, der hænger nogle firmaer ud.

Nej men det er dem, der har ansvar for hvad der står på deres hjemmeside.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:55 | Låst
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Christopher Roelann:

Wink Så du tror du selv er uden ansvar, som person og firma, og bare kan sværte andre til under dække af at du gør det på Amino. Wink

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 17:02 | Låst

Christopher Roelann:

Wink Så du tror du selv er uden ansvar, som person og firma, og bare kan sværte andre til under dække af at du gør det på Amino. Wink

Amino kan stadig blive stillet til ansvar for det, der står, i og med de ikke fjerner det. Det er debatteret så mange gange før, og admins har givet svar på dette utallige gange, også i denne tråd - så skal vi ikke bare droppe det og komme tilbage til emnet? :)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:05 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Christopher Roelann:

Pas på med ikke at bevæge dig ud på dybt vand nu. 

Amino har kun ansvaret for hvad andre personer skriver her i det omfang, de ikke fjerner eventuelle stridende tekster med det samme, de bliver opmærksomme på dem - og det både hvis Aminos staff selv opdager det, eller hvis andre personer henviser deres opmærksomhed.

Brugeren kan også sagtens stilles til ansvar for at have skrevet noget på et forum. Udgangspunktet i dansk ret er tilmed at brugeren selv er ansvarlig overfor indhold lagt op online.

Du kan blive meget klogere ved at læse E-handelsloven:

E-handelslovens § 16: En tjenesteyder er ikke ansvarlig for oplagring af information eller for indholdet af den oplagrede information, når oplagringen sker på anmodning af en tjenestemodtager, der har leveret informationen, og hvis tjenesteyderen:

1)      Ikke har kendskab til den ulovlige eller skadevoldende aktivitet eller information

2)      Fra det tidspunkt, hvor tjenesteyderen får et kendskab som nævnt i nr. 1, straks tager skridt til at fjerne informationen eller hindre adgangen til den.

Kilde: http://www.juf.dk/ansvar-for-indhold-online/

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 17:12 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Når et firma afleverer sine ydelser, må det også være indstillet på at "blive udstillet". Det fleste der laver bla. hjemmeside vil gerne have et lille copy i footeren m.m.

Jeg vil egentlig gerne være enig i det du skriver, det er grundlæggende rigtig. Men kunder er ind imellem nogle "sjove" nogen. Lad os tage et tænkt eksempel. Du har malet en facade, alt er som det skal være men kunden opfinder alligevel nogle ting at klage over, det sker typisk som en tåbelig måde at "prutte" om prisen på bagkant, altså få dig til at give afslag udover den oprindelig aftalte pris, det skulle næsten være mærkeligt om du ikke har oplevet noget lignende. Du nægter og siger til kunden at han har bare at betale det som i har aftalt. Så bliver han sur og alverdens dårlige anmeldelser hagler ned over dig på diverse sider. I sådan et tilfælde er det meget rart at ikke alle og enhver ukritisk lægger plads til at hænge firmaer ud.

Jeg har næsten oplevet ovenstående selv fra en kunde der oveni købet truede med dårlige anmeldelser hvis jeg ikke ville sælge varen billigere end den var prissat. Det viste sig at være en dreng på 16 år som var helt virkelighedsfjern, men det kan andre kunder jo ikke se når de læser en dårlig anmeldelse fuld af løgn på nettet.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 17:18 | Låst
Christopher Roelann:

Hej
Hvor har trådstarter skrevet negativt om firmaet i hans indlæg ?
Han har da ikke kaldt nogen for fusker, svindler eller noget.
Han spørger bare om andres mening om det udførte arbejde.
Hvori ligger problemet og at amino ikke kan tillade det juridisk. ?
Side 6 ud af 9 (82 indlæg)