Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO for 20.000 kroner - er dette hvad jeg kan forvente

Side 3 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er faktisk enkelte links fra egne blogs og som andre ikke kan få. Desværre er der dog ikke et eneste af dem, hvor det er sitets tema. Kan ikke huske hvor jeg læste det, men der er sket meget med SEO i den seneste tid. Det ville i hvert fald have været superrelevant at få links fra en blog på et .dk domæne - der omhandler emnet, og ikke bare en hvor der er smidt blandede artikler på.

Den med bred linkprofil er jeg delvis enig i. Jeg tror dog at det at starte med at oprette en masse spamlinks ikke længere er vejen frem. Tværtimod er der nu nogen, der nu bruger tid og penge på at få fjernet deres spam-links fordi det har kostet dem placeringer i Google

Mht at der er givet nofollow links og links uden ankertekst, synes jeg kun er godt af hensyn til at det skal tage sig naturligt ud. Linkkilderne synes jeg bare ikke hjælper med at få det til at se naturligt ud. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:05 | Låst

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:15 | Låst

Folmand:
Den kommer her: [link fjernet af moderator]

Linket er fjernet igen idet indholdet gjorde det let, at identificere hvem den pågældende virksomhed var.

/Brian

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 14:47 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er jeg den eneste der synes det er fuldstændig ude i hampen, at man ikke må hænge virksomheder ud - eller advare sine medmennesker om ikke at handle med pågældende virksomhed?

Jeg er da på ingen måde interesseret i at købe den ydelse som trådstarter beskriver, men det er jo umuligt for mig at vide om jeg rent faktisk handler med et svindlerfirma - at de så florerer på Amino og er et 'velset' firma, som der bliver beskrevet: Ja det er da næsten værre, og virker på mig som om der næsten opildnes til svindel?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:52 | Låst

Kasper:
Er jeg den eneste der synes det er fuldstændig ude i hampen, at man ikke må hænge virksomheder ud - eller advare sine medmennesker om ikke at handle med pågældende virksomhed?

Det har været oppe rigtigt mange gange og årsagen er at hvis du hænger virksomheder ud når der ikke er dom for deres handling så kan dette give et slag tilbage på Amino.

Jeg må heller ikke sige at du er en svindler uden at der er dom for det da du så vil kunne stævne mig for min udtalelse.

Kasper:
men det er jo umuligt for mig at vide om jeg rent faktisk handler med et svindlerfirma - at de så florerer på Amino og er et 'velset' firma, som der bliver beskrevet: Ja det er da næsten værre, og virker på mig som om der næsten opildnes til svindel?

Nej det er ikke at opildne til svindel men blot et forsøg på at beskytte Amino.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 14:57 | Låst

Fint nok at det er grunden, og folk 'skriver' jo også under på ingen mudderkast når de tilmelder sig. Men kunne man så ikke fra Amino's side lave en eller anden 'straf' ved at udelukke de virksomheder som svindler - hvor der vel at mærke er bevist svindel, som i denne tråd?

Jeg får da ikke lysten til at handle med folk, blandt andet på baggrund af historien i denne tråd.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:57 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Kasper:
Jeg er da på ingen måde interesseret i at købe den ydelse som trådstarter beskriver, men det er jo umuligt for mig at vide om jeg rent faktisk handler med et svindlerfirma

Der er ingen der forbyder dig at spørge trådstarter i en PM

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 15:00 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Boysen: Læs hans første indlæg, hvor han netop skriver han ikke vil hænge ud - ej heller i PM.

Skriv noget konstruktivt, og læs også gerne hele tråden...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:00 | Låst

Kasper:

Jeg er da på ingen måde interesseret i at købe den ydelse som trådstarter beskriver, men det er jo umuligt for mig at vide om jeg rent faktisk handler med et svindlerfirma - at de så florerer på Amino og er et 'velset' firma, som der bliver beskrevet: Ja det er da næsten værre, og virker på mig som om der næsten opildnes til svindel?

det er nok overdrevet der findes mange velanset seo firmaer  på amino.dk , der er efterhånden mange der har fået et skuldre klap de er super gode tro det eller ej jeg har faktiske også fået en del mails at folk vil have mig som seo mand men jeg er jo ordblind bytter lidt rundt på ord en gang imellem så kan da godt give lidt råd med jeg ville ikke sætte mig skrive artikler for folk 

der ved der skal ikke meget til folk tror de er bare super gode , der er nok kommet alt for mange på markedet og uden en god baggrunds viden kan man godt kvaje sig en del

vis skulle sætte en liste over dem der ikke gør det godt nok ville den blive lang lang lang , den ville blive kort vis listen kun havde de gode med

man skal til tænke sig mere om nu , da der er kommet vildt mange spiller på markedet nu, derved brug lidt mere tid på undersøge dem lidt mere når man skal finde et seo firma til sin side

desuden reglerne er sådan vi hænger ikke firmaer ud på amino.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:08 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kasper:

Boysen: Læs hans første indlæg, hvor han netop skriver han ikke vil hænge ud - ej heller i PM.

Skriv noget konstruktivt, og læs også gerne hele tråden...

Nu var det dig der begyndte at ville debattere reglen om udhængning her på amino, og deraf kom mit svar, som blot var et generelt råd, lige såvel som du forsøgte at dreje debatten.

Om mit råd og indlæg er konstruktivt eller ej, efter din mening... er jeg ligeglad med så længe du ikke er administrator.

Side 3 ud af 9 (82 indlæg)