Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO for 20.000 kroner - er dette hvad jeg kan forvente

Side 1 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 10:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer.

Med dette indlæg ønsker jeg IKKE at hænge et SEO firma ud, og derfor udleverer jeg heller ikke hverken navn på firma her, eller per PM.

For godt 4 måneder siden indledte jeg et samarbejde med omtalte firma, der leverede en flot salgstale.

Jeg laver selv en del SEO i min fritid, men tænkte jeg ville benytte lidt outsourcing for at se hvad andre danske firmaer kan tilbyde.

Jeg vil gerne have boostet mine rankings på hjemmesiden www.nemhelse.dk

Jeg har fået fat i seneste SEO rapport over hvad der er lavet.

Det er blevet til 60 links i alt

Ca 25 % af linksne eksisterer ikke - siden er død eller slettet

11 unikke seo artikler på mellem 50 og 350 ord

resten af direkte links fra enten profil eller andet. Links som selvfølgelig giver diversitet i linkprofilen, men som jeg selv overordnet vil karakterisere som "spamlinks".

De fleste af de ca 44 aktive links er nofollow, og 2/3 dele af af linksne fra de 11 unikke artikler rammer ved siden af de aftale ankertekster. Også her er jeg godt klar over, at man selvfølgelig ikke skal have en linkprofil, hvor det tydeligt skinner igennem at der optimeres til et specifikt keyword.

Mit spørgsmål beror sig på, om dette er hvad jeg generelt kan forvente af danske SEO firmaer for 16.000 + moms

Jeg har uploadet linkrapport her, hvor jeg selv har lavet en grovinddeling:

[link fjernet af moderator]

rød = ikke eksisterende links

lyserød = links til backlinks

blå = profil og spamlinks

grønne = unikke artikler

Glæder mig til at høre jeres feedback

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:56 | Låst

Folmand:

[Link fjernet af moderator]

Hej Folmand,

Jeg har fjernet dit link til excel-filen, din leverandørs navn står som forfatter til artiklen.

Du kan ændre forfatternavnet hvis du højreklikker på filen, vælger egenskaber og detaljer.

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 11:00 | Låst

Folmand:

[Link fjernet af moderator]

Kan du uploade rapporten igen?

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 100
Fra  redHOST APS Trendbazaar A/S Skrevet kl. 11:00 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder som en dårlig deal for dig :-) medmindre de 11 artikler ligger på nogle rigtig stærke domæner. Farlig vej at gå med de links af ringe kvalitet. Har det virket for dig?

Tilmeldt 21. Dec 09
Skrevet kl. 11:03 | Låst

DOOH - Det er min fejl. Tanketorsk.

Den kommer her: [link fjernet af moderator]

Smider den selv lige ind i øverste indlæg igen.

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Firma Assistent Skrevet kl. 11:06 | Låst

Hej Folmand

Årh, du er havnet i SEO-junglen af dygtige og fuskere - jeg vil bestemt anbefale dig, at prøve at kontakte sælger og forklare din situation...ikke så meget, at du ikke er tilfreds med arbejdet, for tvivler nu kraftigt på at firmaets evner rækker til at lave det perfekt...men nærmere (i hvert fald i første omgang) for at udtrykke, at du ikke er helt tilfreds med afkastet. Så kunne man jo håbe, at de ville tage dig seriøs og kigge nærmere på sitet igen...og ja, så måske kunne genere lidt mere trafik forbi din side...evt. bare ved at fordoble det "rod" de allerede har lavet...

Og lad mig så lige slå fast, at der findes rigtig mange dygtige SEO-folk derude, som er f-a-n-t-a-s-t-i-s-k til deres kram...men i en branche, hvor der ikke rigtig er noget facit eller retningslinjer, så er der også bare nogle der hverken gør eller kan levere varen - det er virkelig en jungle. Mit bedste råd...til kommende SEO-kunder...er at forhøre sig hos nogle tidligere kunder af leverandøren - eller endnu bedre forhøre sig i sit eget netværk, om der er nogle der kan anbefale nogen.

Firma Assistent - Svanemøllevej 25, 2100 København Ø - tlf. 7199 6186 - www.firma-assisten.dk

Tilmeldt 21. Dec 09
Skrevet kl. 11:08 | Låst

Det har ikke virket.

2 ud af 3 aftalte keywords der skulle optimeres er droppet ind til flere pladser.

Det skal så være på sin plads at sige, at google i perioden har lavet 2-3 algoritmeændringer, der gør at alle positioner har danset en del. Men personligt mener jeg selv, at unavngivne SEO firma burde vide at det både er spild af mine penge og deres tid, at bruge tid på at lave spamlinks, som landet ligger pt.

Leverede omtalte firma et stykke ordentligt arbejde, så er jeg i en position, hvor jeg ingen problemer havde med at smide 10 - 20.000 kroner fast månedligt efter SEO, men som det ser ud nu, så ville jeg hellere selv ansætte et par studenterarbejdere X timer i ugen og koordinere arbejdet.

Det er jeg ret sikker på, at jeg kunne få det næsten 10-dobbelte for, for samme antal kroner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:08 | Låst

Nu så jeg lige ganske kort på rapporten.

Umiddelbart kan jeg se, at de fleste links er fra internationale sider. 

For 16.000 kr. ex. moms, vil jeg synes, at du primært skal have links fra danske sider og fra FLERE varierende sider, og ikke blot overvejende fra enkelte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11 | Låst

Det er vel hvad man kan forvente af et firma som ikke engang kan finde ud af at få bogstaverne æ, ø, å til at virke i deres egen title Stick out tongue

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:11 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

forum links vil jeg betegne som værdiløse men vis de er aktive på forummet omkring din virksomhed skriver nyheder for dig kan det betyde rigtigt meget for dig

artiklerne synes jeg er lavt tal men der spiller det jo også ind hvor de er placeret

60 likes kan da også betyde en del er det aktive likes der skrive jævnligt om dig og likes undersider er det rigtigt mange likes er det der imod inaktive likes er de nærmeste værdi løse

hvor er de nuværende links henne er det gode nyheds sider og gode emmer sider omkring dit emme så synes jeg det er mange links , dog synes jeg også tallet kan være lavt vis kvalitet af steder er dårlige

de steder nu tjekket i rapporten det virker ikke som høj kvalitet arbejde der er lavet er mit indtrykt samlet set

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 9 (82 indlæg)