Hej kære Aminoer. Med dette indlæg ønsker jeg IKKE at hænge et SEO firma ud, og derfor udleverer jeg heller ikke hverken navn på firma her, eller per PM. For godt 4 måneder siden indledte jeg et samarbejde med omtalte firma, der leverede en flot salgstale. Jeg laver selv en del SEO i min fritid, men tænkte jeg ville benytte lidt outsourcing for at se hvad andre danske firmaer kan tilbyde. Jeg vil gerne have boostet mine rankings på hjemmesiden www.nemhelse.dk Jeg har fået fat i seneste SEO rapport over hvad der er lavet. Det er blevet til 60 links i alt Ca 25 % af linksne eksisterer ikke - siden er død eller slettet 11 unikke seo artikler på mellem 50 og 350 ord resten af direkte links fra enten profil eller andet. Links som selvfølgelig giver diversitet i linkprofilen, men som jeg selv overordnet vil karakterisere som "spamlinks". De fleste af de ca 44 aktive links er nofollow, og 2/3 dele af af linksne fra de 11 unikke artikler rammer ved siden af de aftale ankertekster. Også her er jeg godt klar over, at man selvfølgelig ikke skal have en linkprofil, hvor det tydeligt skinner igennem at der optimeres til et specifikt keyword. Mit spørgsmål beror sig på, om dette er hvad jeg generelt kan forvente af danske SEO firmaer for 16.000 + moms Jeg har uploadet linkrapport her, hvor jeg selv har lavet en grovinddeling: [link fjernet af moderator] rød = ikke eksisterende links lyserød = links til backlinks blå = profil og spamlinks grønne = unikke artikler Glæder mig til at høre jeres feedback |
Folmand:Jeg har uploadet linkrapport her, hvor jeg selv har lavet en grovinddeling:
[Link fjernet af moderator]
Hej Folmand,
Jeg har fjernet dit link til excel-filen, din leverandørs navn står som forfatter til artiklen.
Du kan ændre forfatternavnet hvis du højreklikker på filen, vælger egenskaber og detaljer.
De bedste hilsner
/Brian