Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ville så gerne bevare mit plus

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Bundgaard:
Mit forlænger sig bare automatisk - gør det ikke normalt det, medmindre man har opsagt? :)

Jo det forsøgte Amino også, men jeg har ændret kontonr. siden jeg oprettede mig, og så opgav Amino at hæve penge fra en død konto, hvilket er fair nok. Siden da, har jeg igen og igen forsøgt at forlænge selv, men det synes systemet er en skidt idé. Systemet vil ikke forlænge og jeg vil ikke nyoprettes, når jeg har (havde) et abonnement.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 23:34

Ahh det var da træls - jeg er sikker på Amino Support gerne vil hjælpe dig med problemerne, hvis det er.

Men hav en fantastisk (sen) aften :-)

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:38

Lone, hvis vi har sendt dig mails med at dit kort er udløbet - og/eller at vi ikke kunne hæve fra kortet, så skal du blot følge linket i disse mails til siden med ændring af kortoplysninger.

Du kan også gå ind på din abonnementsside via Ret profil:
http://www.amino.dk/user/editprofile.aspx#tbAbonnementer

Her trykker du på "Skift kort" ud for abonnementet.

Det korte af det lange er, at du har et aktivt abonnement - og vi kan ikke hæve penge på kortet. Det har vi sendt automatisk mail om d. 25, 26, 27. september og igen her til morgen. Har du ikke fået disse mails, eller fungerer linket til kortskifte ikke, hører jeg meget gerne fra dig.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)