Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den bedste løsning - Blog på Prestashop ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:10

Jeg ville klart vælge WordPress - baseret på, at det er et decideret blogværktøj. Der findes rigtig mange gode moduler til PrestaShop, men hvorfor vælge noget der evt. skal tilkøbes, når WordPress kan så meget? Jeg synes heller ikke, at indlæg i en blog hører hjemme i en webshop, det er bedre at holde de to ting hver for sig.

Hvorfor forstyrre kunden med en masse blogindlæg, hvis de allerede er i gang med at kigge på din shop og dine varer? Det kommer selvfølgelig an på formålet med bloggen, men den skal vel primært handle om dine varer og dermed være en appetizer til dine varer i shoppen, hvor målet er, at folk går fra bloggen direkte over på en vare i shoppen, hvis bloggen f.eks. handler om alle de fantastiske ting, dine varer kan?

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 10:46

Hej Presta

Tak for din mening om dette

mvh

anders

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 10:58

Hej Anders

Jeg er selv ejer af en PrestaShop og havde et ønske omkring at integrerer en blog. Jeg oprettede en WordPress blog på samme domæne /blog, da jeg ikke kunne finde nogen tilfredsstillende løsninger indenfor PrestaShop.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 11:01

Hej

Det ser pænt ud.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:51

Hej Søren,

Er først lige begyndt at lege lidt med  PrestaShop. Og synes din side er rigtig flot.

Hvad version af PrestaShop kører du med, samt hvilken tema?

Har du selv redigeret hele siden til selv?

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 16:14

Hej Kim

Tak for din kommentar Smile

Jeg kører med PrestaShop version 1.4.2.5.

Temaet kan jeg ikke huske hvad hedder, men det er et købt tema hvor jeg selv har redigeret en hel masse.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)