Godmorgen Julie,
Det første jeg hæfter mig ved i dit indlæg, er at du skriver "fokus på kvalitetslegetøj". Før jeg klikker på dit link forventer jeg så, at komme ind på en lækker webshop, der først og fremmest skriger kvalitet, vækker mine sanser og generelt bare virker indbydende.
Jeg klikker så på linket og bliver til min store skuffelse mødt med en grå streg (menuen), en stor slide og et kæmpe facebook logo. Hvor er kvaliteten? Hvor er jeres produkter? Jeg ville allerede hoppe fra her.
Generelt er siden meget kedelig, og virker for mig som et lidt useriøst bud på en billig webshop, der vækker alt andet end tillid hos mig.
Hvorfor handle på en sådan side, frem for sider som sundleg.dk, legeakademiet.dk, heaven4kids.dk osv.?
Nå, nu til punkter I kan arbejde med.
1) Jeg ville vælge at få redesignet siden, så designet først og fremmest bliver bedre til at vække interessen hos købere. Har i ikke midlerne til det, bør i som minimum overveje andre farver en "grå/hvid" til en side, der sælger børnelegetøj med fokus på kvalitet.
2) Den blå farve i jeres logo - som du skriver i er ved at få lavet om - virker også meget anonym. Der skal mere gang i den.
3) Så bør I også få jeres produkter gjort mere synlige på den ene eller anden måde. Jeg havde svært ved at finde frem til jeres produkter, da jeg ikke lige umiddelbart kendte til "Lamaze" mærket. Få eventuelt inspiration til, hvordan det kan gøres, på de ovennævnte eksempler.
4) Jeg synes der mangler en kontaktformular under 'Kontakt'.
5) Lav en footer med jeres firma oplysninger (adresse, cvr mv.) og kontaktoplysninger.
6) Gøre facebook logoet mindre og få eventuelt smidt den ned i footeren eller i headeren.
7) Udnytte banneret bedre, eventuelt med fragtpriser og leveringstider og lign.
8) Hvilke betalingsmuligheder har man på jeres shop? Få det gjort synligt på den ene eller anden måde. Eventuelt i headeren. Det fremgår umiddelbart heller ikke af jeres menupunkter, hvor man kan læse om betalingsmulighederne.
Jeg håber det kan bruges :)
Mvh.
Lars Thomsen