Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af webshop + hjælp til markedsføring

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Har netop åbnet min webshop www.baby-universet.dk
Med fokus på kvalitetslegetøj. Vi sælger det selvfølgelig billigere end andre shops. Jeg kunne rigtig godt tænke mig lidt feedback på siden, jeg synes nemlig godt at den kunne mangle et eller andet :-) - (og før i nævner det, så arbejder vi naturligvis på et bedre logo øverst på siden)
Desuden mangler jeg os ideer til markedsføring udover facebook og Google adwords :-) håber i vil hjælpe

Mvh Julie

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:17

få en god sigende titlen på siden lige nu vises kun domæne navnet på forsiden og undersider er det kun et ord og domæne navnet , husk udnyt google viser op til 70 så udnyt det til at lave en god unik titlen på siden.

social medier der er det en fordel med google plus og også twitter da det er begyndte at betyde mere for seo at få social likes og være aktive der.

få jeres cvr nummer i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed

videoer betyder også en del i seo så få også det på siden

ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:10

Når jeg kommer ind på webshoppen, ved jeg ikke hvad jeg skal. Jeg kan se en masse irrelevant ift. at købe og se jeres varer, men det er svært for mig at se hvordan jeg får jeres udvalg af varer at se og derved bestille dem.

Det der umiddelbart slog mig, da jeg gik ind på shoppen var følgende links:

• Om os
  • Levering
  • Sikkerhed
  • Returret
  • Kontakt

... men ingenting om jeres varegrupper - Netop det sted på jeres webshop I gerne vil have mig hen til.

Efter det, bemærkede jeg "Lamaze"-linket, men som ny forælder, ved jeg ikke nødvendigvis hvad Lamaze er. Til gengæld ved alle hvad "Børnelegetøj" er.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 09:55

Hej Julie

Velkommen til branchen :-)

Det er skønt at sælge legetøj - om lidt har vi alle højsæson jubiiiiiiiiiiiiiiii.

Feedback:

Du/I skal have en budramme på siden. Den afslutter ganske brat. Desuden synes jeg som der bliver sagt, det er lidt svært at vide hvor man skal bevæge sig hen - læg flere kategorier på i venstre side så det fylder noget mere. En ting er alders inddeling - men der må også kunne være andre indgange såsom bamser, dukker osv....

Det er fedt i har valgt prestashop som system - det kører vi selv på - det er mega godt.

God vind.

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 10:32

Hej Julie,

Jeg synes der er en del mangler og ting der bør rettes med det samme.

Som andre nævner - hvor er jeres produkter? Selve produktmenuen er lukket helt sammen, og der får man indtrykket at "her er ingen varer" Få produkterne i fokus, og få nogle produkter i den produktmenu :-)

Selve sidens opbygning finder jeg desværre også en smule uinspirerende - Nu kender jeg ikke jeres shopsystem, men hvorfor prøver I ikke at tage fat i en dandomain demoshop, hvor det er nogle ganske glimrende shopmuligheder for jer.

Hvorfor udnytter I ikke hele shoppens bredde. Den øverste grå bjælke har en fin størrelse, men når man klikker ind på et produkt, bliver de sidste 6-7 cm. ikke brugt til noget som helst - se billedet her:

Hvorfor udnytter I ikke pladsen og får et bredere produktkort så der er plads til noget mere forklarende tekst om produktet - Det er preset sammen lige nu.

Dit søgefelt er placeret helt oppe i toppen ovre til højre - man søger efter produkter, så det ville være optimalt at placere den i nærheden af din produktmenu. Den skal vises og ikke skjules :-)

Husk også at få relaterede produkter på jeres produktkort - I skal kunne tilbyde noget andet til kunden, såfremt det pågældende produkt ikke er det helt rigtige. Du kan se hvordan vi udnytter shoppens bredde, samt tilbyder relaterede produkter her hvor vi sælger sorte kasketter eller her hvor vi sælger en FC Barcelona golfbag

Der er også en masse SEO der skal laves, men det lader jeg de andre kommentere på :-)

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 10:56

Godmorgen Julie,

Det første jeg hæfter mig ved i dit indlæg, er at du skriver "fokus på kvalitetslegetøj". Før jeg klikker på dit link forventer jeg så, at komme ind på en lækker webshop, der først og fremmest skriger kvalitet, vækker mine sanser og generelt bare virker indbydende.

Jeg klikker så på linket og bliver til min store skuffelse mødt med en grå streg (menuen), en stor slide og et kæmpe facebook logo. Hvor er kvaliteten? Hvor er jeres produkter? Jeg ville allerede hoppe fra her.

Generelt er siden meget kedelig, og virker for mig som et lidt useriøst bud på en billig webshop, der vækker alt andet end tillid hos mig.

Hvorfor handle på en sådan side, frem for sider som sundleg.dk, legeakademiet.dk, heaven4kids.dk osv.?

Nå, nu til punkter I kan arbejde med.

1) Jeg ville vælge at få redesignet siden, så designet først og fremmest bliver bedre til at vække interessen hos købere. Har i ikke midlerne til det, bør i som minimum overveje andre farver en "grå/hvid" til en side, der sælger børnelegetøj med fokus på kvalitet.

2) Den blå farve i jeres logo - som du skriver i er ved at få lavet om - virker også meget anonym. Der skal mere gang i den.

3) Så bør I også få jeres produkter gjort mere synlige på den ene eller anden måde. Jeg havde svært ved at finde frem til jeres produkter, da jeg ikke lige umiddelbart kendte til "Lamaze" mærket. Få eventuelt inspiration til, hvordan det kan gøres, på de ovennævnte eksempler.

4) Jeg synes der mangler en kontaktformular under 'Kontakt'.

5) Lav en footer med jeres firma oplysninger (adresse, cvr mv.) og kontaktoplysninger.

6) Gøre facebook logoet mindre og få eventuelt smidt den ned i footeren eller i headeren.

7) Udnytte banneret bedre, eventuelt med fragtpriser og leveringstider og lign.

8) Hvilke betalingsmuligheder har man på jeres shop? Få det gjort synligt på den ene eller anden måde. Eventuelt i headeren. Det fremgår umiddelbart heller ikke af jeres menupunkter, hvor man kan læse om betalingsmulighederne.

Jeg håber det kan bruges :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 10
Fra  BRAND UNIVERSE Skrevet kl. 13:45

Hej Julie.

Hvis du som du siger står og mangler idéer til din markedføring kan det være det her har interesse for dig.

Vi har oplevet at det kan være et stort problem for iværksættere at nå ud til deres målgruppe med deres idé og koncept. Vi afholder derfor et tilskudsberettiget træningsforløb i samarbejde med KEA i salgspsykologi og personal branding med opstart d. 22 nov. Ved kursets begyndelse får du en personal branding analyse, hvor vi finder frem til netop dine styrker, og efterfølgende vil vi så løbende arbejde med, hvordan netop du skal markedsføre dig. Vi er selv en iværksættervirksomhed og forstår derfor de problemstillinger og bekymringer du sidder. Vi har i øjeblikket gennemført 4 forløb, hvor iværksætterne har fået stort udbytte af både vores ekspertise, men også sparringen med de andre iværksættere på holdet. Så hvis du mangler enten inspiration eller konkrete værktøjer kunne dette forløb være relevant for dig - også for at få udarbejdet en ensartet kommunikation, hvori dine styrker og dits produkts unikhed bliver kernen. 

Da forløbet er tilskudsberettiget betaler man kun for bøger og forplejning, hvilket løber op i 1115, selvom selve forløbet har en værdi af 25.000.

Hvis du har lyst til at læse mere om det kan du kopiere nedenstående link

http://branduniverse.dk/Forloob%2022.11%20laer%20at%20saelge%20dig%20selv%20og%20din%20virksomheds%20brand.pdf

eller gå ind på vores hjemmeside www.branduniverse.dk.

Mvh Anne.

Tilmeldt 25. Jul 12
Skrevet kl. 16:42

Hej :-)
Tusind tak for det detaljeret svar :-) du har HELT ret i det med den højre margin. Men jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere. jeg kan overhovedet ikke finde ud af udnytte den plads. uanset hvad jeg tilføjer til siden kommer der intet ud i højre side :/ 

Tilmeldt 25. Jul 12
Skrevet kl. 16:43

Svaret der var tildelt Greenen.dk :-)

Tilmeldt 25. Jul 12
Skrevet kl. 16:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil helt sikkert prøve at arbejde med alle de gode ideer i har givet mig :-D begynder strakt. tusind tak for den jeres respons. skulle i have andre ting må i meget gerne komme med dem :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)