Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jamaica Blue Mountain kaffebønner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jeg leder efter en producent af ovenstående - eller en grossist med super gourmet kaffebønner (hele).

Hvor starter jeg. Det skal være B2B, da jeg vil videresælge på hjemmeside.

SBB

Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 17:19

Må gerne være import, da jeg har en importregistrering.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 21:07

Hej Stig

Det er vist bare at taste navnet ind i google så kommer der masser af muligheder. Men hvorfor vil du gerne have Jamaica Blue Mountain bønner?

De kan som sådan nogle udmærkede bønner, men de er meget stærkt overvurderet til prisen og tilmed er der en stor portion falske Jamaica bønner på markedet. Skal man endelig købe Jamaica Blue Mountain bønner og kan man få de ægte så skal de være ristet optimalt og friske det vil sige maksimalt to uger gamle fra ristedatoen udover dette skal de være fra seneste høst og transporteret og opbevaret korrekt og endelig skal de være pakket i ilt og lufttæt emballage (naturligvis med envejsventil)

Alt efter hvor meget du skal bruge vil jeg anbefale dig at købe råbønnen og finde en dygtigt ristemester der forstår hvad han har med at gøre.

//Søren

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 17:49

Det er ganske rigtigt dyre bønner, der er tale om, så du ønskes happy hunting herfra, Stig. Udvalget herhjemme er formentlig ikke helt så super som visse steder i udlandet endnu, men smag og behag - det sælger skam :)

På siden her kan der bestilles nemme espressomaskiner med de selvsamme kaffepuder, der anvendes til større cafemaskiner i udlandet. Og guess what - der kan skaffes Jamaica Blue Mountain til ca. 23 kr. per pude.

Hvis det kunne interessere en entusiast eller to ... Folk kan også kigge forbi den Hemmelige Cafe på Vesterbro og købe en kop. Bønne eller ej - det er rigtig kaffe og smager godt. 

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:27

Stig B.:

Hejsa,

jeg leder efter en producent af ovenstående - eller en grossist med super gourmet kaffebønner (hele).

Hvor starter jeg. Det skal være B2B, da jeg vil videresælge på hjemmeside.

SBB

vær forsigtig med "kopi" kaffe af overstående , og hvs det ikke bliver solgt som grønne bønner skal du være meget opmærksom på riste dato da værdien falder meget hurtigt med aldermen.

Jeg ville personligt i dag hellere finde en anden bønne end en af fortidens stjerner

blog @  http://flemmingriis.com> systemcenter blog

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)