Hej Aminoer Har et par webshops i udlandet hvor der bruges Paypal som betalings system. Hver gang jeg skal trække penge for en kunde kan man for det første kun gøre det med en kunde af gangen. Derudover skal der utrolig mange kliks til per ordre, samt tid da Paypal også arbejder meget langsomt når det gøres. Er der nogen der har erfaringer med om dette kan automatiseres, og om det kun er noget jeg oplever? Ideelt set skal pengene trækkes når jeg gennemfører en ordre i vores eget system (Opencart), dvs. synkroniseres. Hvis dette ikke kan lade sig gøre er det næstbedste at kunne gennemføre flere betalinger af gangen. Har svært ved at tro at andre erhvervsdrivende bruger en time om dagen bare på at trække dagens betalinger? Skal siges vores Paypal er sat op til "Micro payments" hvilket i praksis betyder lavere gebyrer per ordre, men højere procenter de trækker. Håber på jeres hjælp :) Mvh Christian |
Nu skal vi passe på. - Det ender jo hurtigt i endnu en diskussion for og imod Paypal.
Hvor mange betalinger er det? - Jeg tror jeg brugte 2-3 minutter pr. stk. da jeg brugte paypal.