Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal. Hvorfor tager det en evighed at trække penge for betalinger?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Til OP.

Jeg mener altså stadig, at OpenCart kan lave autocapture. - Ellers prøv lige på deres forum.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 13:38

Carsten Kvist:

Lucas - Hosting4Real:
Jeg har haft flere dårlige oplevelser hvor nets har været indblandet, end jeg har med paypal, jeg siger ikke NETS og andre betalingsgateways, osv. er dårligt.

Muligt. Nu kommer den så én gang til. Bruger man Paypal stiller man KUNDEN dårligere end hvis man bruger Nets.

Jeg har endnu ikke haft en dårlig oplevelse med Nets. - Og kun en lille en med Paypal. 

'Flere dårligere oplevelser hvor nets har været indblandet' = personligt, ikke virksomhedsrelateret.

Det kan være man stiller kunden dårligere, men nu sælger vi hosting, vi opretter webhotel når der er betalt. Hvis vi ikke kan levere produktet, giver vi pengene tilbage. Det er ihvertfald vores politik.

Hvis du som virksomhed tager penge for noget, så er det jo dumt at snyde folk i sidste ende, giver ikke særlig god omtale.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:45

Lucas - Hosting4Real:

Carsten Kvist:

Lucas - Hosting4Real:
Jeg har haft flere dårlige oplevelser hvor nets har været indblandet, end jeg har med paypal, jeg siger ikke NETS og andre betalingsgateways, osv. er dårligt.

Muligt. Nu kommer den så én gang til. Bruger man Paypal stiller man KUNDEN dårligere end hvis man bruger Nets.

Jeg har endnu ikke haft en dårlig oplevelse med Nets. - Og kun en lille en med Paypal. 

'Flere dårligere oplevelser hvor nets har været indblandet' = personligt, ikke virksomhedsrelateret.

Det kan være man stiller kunden dårligere, men nu sælger vi hosting, vi opretter webhotel når der er betalt. Hvis vi ikke kan levere produktet, giver vi pengene tilbage. Det er ihvertfald vores politik.

Hvis du som virksomhed tager penge for noget, så er det jo dumt at snyde folk i sidste ende, giver ikke særlig god omtale.

Nu synes jeg vi går over i noget med etik. Før har vi diskuteret regler. - Hvis vi skal diskutere etik. Skal vi så ikke finde et andet sted?

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 13:52

Carsten Kvist:

Lucas - Hosting4Real:

Carsten Kvist:

Lucas - Hosting4Real:

Nu synes jeg vi går over i noget med etik. Før har vi diskuteret regler. - Hvis vi skal diskutere etik. Skal vi så ikke finde et andet sted?

Rent lovgivningsmæssigt er du måske dårligere stillet, men lov og realitet behøves ikke være forskelligt. Bare du køber noget i udlandet er loven anderledes, så vi kan sige "Kun brug danske varer, og ikke andet, fordi alt andet har vi mindre rettigheder".

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:54

Lucas - Hosting4Real:
så vi kan sige "Kun brug danske varer, og ikke andet, fordi alt andet har vi mindre rettigheder".

Ja. Det kan vi da godt. - Det ændre bare ikke på det jeg hele tiden har sagt.

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 14:02

Carsten Kvist:

Lucas - Hosting4Real:
så vi kan sige "Kun brug danske varer, og ikke andet, fordi alt andet har vi mindre rettigheder".

Ja. Det kan vi da godt. - Det ændre bare ikke på det jeg hele tiden har sagt.

Det du vil frem til er at, det er usikkert at bruge alt, hvor der ikke er en lov omkring det i danmark, eller at et firma på en eller anden måde kan fraskrive sig rettighede?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:07

Lucas - Hosting4Real:
Det du vil frem til er at, det er usikkert at bruge alt, hvor der ikke er en lov omkring det i danmark, eller at et firma på en eller anden måde kan fraskrive sig rettighede?

Nej. Det jeg vil frem til er, at det er potentielt usikkert. - Hvis noget går galt er man overladt til et amerikansk firmas forgodt befindende, eller i sidste ende det amerikanske retssystem.

Men hvis den virksomhed du handler med har en god moral, er der jo ikke problemer. Men så kan du lige så godt overføre pengene med netbank. - Men du kender ikke virksomheden i den anden ende! 

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)