Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du købt eller leaset din pakke fra Adobe?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster mange penge at købe pakken. Der udkommer en ny version hver 2. - 3. år. Det koster kun 370,- om måneden at lease pakken. Hvad har du gjort? Jeg overvejer om der skal leases eller købes.

https://creative.adobe.com/plans

Se ovenstående link hvis du vil se leasing-muligheder.

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 10:26

Brian Ph.:

Det koster mange penge at købe pakken. Der udkommer en ny version hver 2. - 3. år. Det koster kun 370,- om måneden at lease pakken. Hvad har du gjort? Jeg overvejer om der skal leases eller købes.

https://creative.adobe.com/plans

Vi har købt vores Adobe pakker. Månedsprisen er god nu, men nok for god set fra Adobe's perspektiv. Risikoen er, at den stiger en hel del i fremtiden.

Mvh.

Christian

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:46

Jeg har købt.

Jeg sidder med en ældre version, som stadig lever op til mine behov.
Det ville for mig have været spild af penge at opgradere løbende.

Hvis du har et behov for løbende opgradering, kan leasingudgaven godt være praktisk.
Jeg ville dog lige sammenligne den med, hvad banken skulle have for at låne mig det samme beløb.

Venlig hilsen

Hans 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:10

Jeg har købt Adobe Creative Cloud, valgte det udelukkende fordi det giver adgang til ALT deres software, så hvis jeg lige skal bruge noget som jeg normalt ikke ville købe, så kan jeg også det. Derudover så er det jo også smart at man automatisk altid får det nyeste.

Jeg går dog også stadig på universitet, så fik det til reduceret pris.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:13

Martin:
Jeg har købt Adobe Creative Cloud

Jeg tror, det er det, trådstarter kalder leasing.

Hans

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 11:14

Jeg er hoppet på Creative Cloud – og er rigtig glad for det. Med min normale opgraderingsfrekvens koster det ca. det samme som at købe. Ekstra fordele ved Creative Cloud er bl.a., at der er adgang til den fulde CS-pakke, og at man altid er opdateret med de nyeste programversioner.

Dan

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 93
Fra  Jensen Print Skrevet kl. 13:39

Jeg har købt CS5 Creative Suite for et par år siden; bruger den mange gange i løbet af dagen og har ikke behov for at opdatere endnu.

Regner med at have den 2 år mere; altså 4 år i alt.

Indkøb: 12.500 kr divideret med 48 måneder = 260,41 kr om måneden.

Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!

www.jensenprint.dk

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 18:08

Tak for de brugbare svar.

Er der nogen der har erfaringer med hvor mange ændringer der sker i forbindelse med opdateringer?

Taler man om væsentlige eller mindre væsentlige ændringer?

Venligst

Brian Phillip

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 00:44

Det er meget forskelligt. Alt fra smårettelser med betydning for de færreste til helt ny funktionalitet, der giver øget effektivitet og dermed indtjening. Generelt er forbedringerne mest markante ved opgradering til et nyt "helt" versionsnummer (som f.eks. fra CS5.x til CS6.0, hvor bl.a. Illustrator er blevet rigtig meget bedre).

Man må iøvrigt sige, at Adobes programmer i vid udstrækning er bagudkompatible, så hvis man primært har brug for programpakkens grundlæggende programmer/funktioner, behøver man ikke nødvendigvis at tage alle opgraderinger med for at få udbytte af CS-pakken kommercielt. Jeg er f.eks. sprunget over 5.5 og er gået direkte fra 5.0 til 6.0, nu med Creative Cloud.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)