Hej derude, Jeg har været i fitness branchen i mange år og de seneste par år er der sket en del mht. fitness blogs, fitness apps, online træningsvideoer mv. Men hvad virker egentlig? Hvad motiverer dig? Hvad får dig til at hoppe i træningstøjet? Hvornår har du det bedst med dig selv? Drømmer du om kroppen, men er ikke kommet igang? Mangler du tiden og har adskillige dårlige undskyldninger? Hvis der er noget jeg ved, så er det at Amino medlemmer har et drive, gåpåmod, vilje og jeg elsker hvordan folk hjælper, guider og støtter hinanden herinde. Jeg er derfor overbevist om at der er rigtig mange fitness udøvere blandt Amino medlemmer og jeg vil meget gerne have jeres mening. Det ville være fantastisk, hvis jeg kan få lidt input omkring hvad DU synes er afgørende for en god fitness blog? Hvad gør at du gerne vil følge den? Faktum er at jeg har lavet første udkast til min blog, som i sin enkelthed beskriver lidt om det jeg står for og tilbyder. Men mit primære ønske er at have DIG i fokus, da min motivation kommer af at motivere andre. Vil gerne adskille mig lidt fra mængden af fitness blogs og er derfor i en idefase, hvor det kun er fantasien som sætter grænser. Smider denne tråd op i håbet om at få jeres mening og tanker omkring emnet. God tirsdag, CaMilla |
Hej jeg svarer lige fra mobilen så svaret bliver ikke så i dybde gående.
Jeg træner ca 2 timer om dagen hovedsageligt for at forbedre mit helbred samt min kropsopbygning. Det er ikke nogen hemmelighed at udseendet også spiller en væsentlig rolle i forhold til motivationsdelen. Men min største motivationsfaktor er at jeg tidligere har vejet 149 kg og ligger på en 100 stykker nu, med en væsentlig større muskelmasse samt min krop er væsentlig bedre markeret. Hvis Du har et par min så skal du være velkommen til at tjekke www.tyksaknejtak.dk og du skal være velkommen til at kontakte mig hvis du har spørgsmål om det ene eller andet. Dbh Thomas