Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dyrker Amino medlemmer fitness og hvad motiverer jer?

Side 1 ud af 6 (54 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude, 

Jeg har været i fitness branchen i mange år og de seneste par år er der sket en del mht. fitness blogs, fitness apps, online træningsvideoer mv.

Men hvad virker egentlig? Hvad motiverer dig? Hvad får dig til at hoppe i træningstøjet? Hvornår har du det bedst med dig selv? Drømmer du om kroppen, men er ikke kommet igang? Mangler du tiden og har adskillige dårlige undskyldninger?

Hvis der er noget jeg ved, så er det at Amino medlemmer har et drive, gåpåmod, vilje og jeg elsker hvordan folk hjælper, guider og støtter hinanden herinde. Jeg er derfor overbevist om at der er rigtig mange fitness udøvere blandt Amino medlemmer og jeg vil meget gerne have jeres mening.

Det ville være fantastisk, hvis jeg kan få lidt input omkring hvad DU synes er afgørende for en god fitness blog? Hvad gør at du gerne vil følge den? 

Faktum er at jeg har lavet første udkast til min blog, som i sin enkelthed beskriver lidt om det jeg står for og tilbyder. Men mit primære ønske er at have DIG i fokus, da min motivation kommer af at motivere andre. Vil gerne adskille mig lidt fra mængden af fitness blogs og er derfor i en idefase, hvor det kun er fantasien som sætter grænser. 

Smider denne tråd op i håbet om at få jeres mening og tanker omkring emnet. 

God tirsdag, CaMilla

Tilmeldt 19. Sep 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej jeg svarer lige fra mobilen så svaret bliver ikke så i dybde gående.

Jeg træner ca 2 timer om dagen hovedsageligt for at forbedre mit helbred samt min kropsopbygning. Det er ikke nogen hemmelighed at udseendet også spiller en væsentlig rolle i forhold til motivationsdelen. Men min største motivationsfaktor er at jeg tidligere har vejet 149 kg og ligger på en 100 stykker nu, med en væsentlig større muskelmasse samt min krop er væsentlig bedre markeret. Hvis Du har et par min så skal du være velkommen til at tjekke www.tyksaknejtak.dk og du skal være velkommen til at kontakte mig hvis du har spørgsmål om det ene eller andet. Dbh Thomas

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 15:16

Min personlige motivation for at træne, er mest af alt sundhed og velvære.

Men selvfølgeligt er det også dejligt at være muskuløs og veltrænet.

Men det jeg synes var mit største problem, da jeg gik i gang med at træne. Det var mest af alt, at finde et ordentligt træningsprogram, hvor jeg kunne bruge maskiner.

For tror det er de færreste mennesker, der har lyst til, at gå ind i et fitnesscenter, og begynde at træne med frivægt, før de har fået lidt selvtillid.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:23

Hej Thomas,

Mange tak for at du deler lidt tanker omkring hvad der motiverer dig. Men endnu mere tak for at dele lidt om din historie. Sikke et resultat og hvor er det fedt at læse om din kamp og succes inde på din hjemmeside. Tænker faktisk det kunne være ret interessant at lave nogle gæsteindlæg på vores blogs, da vi har hver vores erfaring/ekspertise og det kunne da være fedt at dele med flere læsere. 

Synes helt sikkert vi skal tales ved! 

Min blog finder du her: http://camillakrogsgaard.com/ 

CaMilla

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:25

Hej Mick, 

Mange tak for dine tanker omkring hvad der motiverer dig. Det er rigtigt det kan være svært at finde et ordenligt træningsprogram, som man ikke går kold i efter meget kort tid. Variationen er minimal og derfor er resultaterne derefter. Hvad gjorde du så? Og træner du regelmæssigt nu?

Følger du nogle fitness blogs?

Har du sat dig et mål i løbet af de næste par måneder for at holde motivationen oppe? Nu hvor det snart begynder at blive koldt og rigtig mørkt. 

CaMilla

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 15:27

Hej Thomas,

Jeg er på arbejde nu, så jeg kan ikke rigtig gå i dybden med din hjemmeside lige nu! :) Jeg læser det fra ende til anden, i aften...

Men allerede nu jeg vidst godt skrive: GODT GÅET..! :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 16:21
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg startede med at styrketræne, da jeg var 16 år gammel. Men det er først for et par år siden, at jeg har sat min træning lidt mere i system, så den passer ind i en voksen hverdag. 

Min træningsuge ser sådan her ud:

Mandag: Styrketræning med kettlebells, dødløft, rows, pull-ups. Starter med at sjippe i 30 minutter.

Tirsdag: Braziliansk Jiu-Jitsu

Onsdag: Styrketræning med squats med kropsvægt, bænkpres, pull-ups og forskellige kropsmekaniske øvelser. Starter med at sjippe i 30 minutter.

Torsdag: Braziliansk Jiu-Jitsu

Fredag: Hvile

Lørdag: Styrketræning med kettlebells, dødløft, rows, pull-ups. Starter med at sjippe i 30 minutter.

Søndag: Brydning

Af og til bliver onsdag til en hviledag også, hvis jeg føler, at jeg har brug for det.

Hvad der motiverer mig? Jeg er nødt til at få brændt en masse energi af. Jeg kan tydeligt mærke, at jeg er blevet et gladere menneske af at træne, og nu kan jeg simpelthen ikke leve uden mit (næsten) daglige fix. 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:47

Hej CaMilla

Det var vist godt jeg lige smuttede ind og kiggede nysgerrigt på din tekst, for jeg fik både lidt dårlig samvittighed, og samtidig smed jeg et par ekstra målsætninger ned på min liste, som jeg netop har revieret (nu 120 mål).

Jeg sætter tankerne igang med at finde på dårlige undskyldninger, så kan det være der er en fristil til sidst i mit svar med...tid, steder osv...facts er at jeg altid var været en klovn til at bruge tiden på fitness (selvom jeg har dyrket flere sportsgrene tidligere).

Jeg tænker nu ikke så meget i undskyldninger alligevel, men tænker mere på hvad der kan motivere...motivere mig til at tage løbeturen rundt om søerne, træne i Fitness World/DK eller hvad der nu ligger herinde i midtbyen. Jeg tænker straks på en af networkingeksperterne, som snakker om at hun dyrker crossfit og samtidig netværker..måske det skulle være måden jeg motiverede mig selv på...

I øvrigt thumps up for at du bliver motiveret af at motivere andre Big Smile

God tirsdag til dig også

Dbh. Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 16:54

Må ærligt indrømme at med tiden er jeg blevet doven, men har så fundet ud af at kan jeg sætte tal og mål på min træning så motivers jeg rigtig meget.

Det er så konkurrencegenet der overtager :)

Så selvom jeg aldrig har elsket at løbe begyndte jeg for et par år siden at tracke løb med en app.

Den forholdsvis lille ting at jeg med det samme og sågar under en løbetur kan se ruten, hvor langt jeg har løbet og mellemtider og sluttider, som igen kan sammenlignes med mine tidligere løb har betyder at jeg løber 2-5 gange i ugen.

Side 1 ud af 6 (54 indlæg)