Hej Vi er på udkig efter en komplet løsning med lagerstyring, indkøb fra leverandører, CRM, webshop osv. Vi har fået lavet vores egen løsning fra bunden, men for at vi overhovedet når op på et niveau som nogle af de største har, så vil det tage år. Derfor er vi klar til at emigrere til et nyt system, hvis der er nogle som er gode nok. Det bedste jeg har fundet indtil videre er: http://www.interprisesuite.com/ men jeg syntes ikke at jeg kan finde nogle reviews eller tests på systemet. Jeg har set de første 3 timer af deres videoer for systemet, og umiddelbart virker det til at være et super godt system. Der findes også www.netsuite.com som skulle kunne noget af det samme, men det er dog begyndt at virke forældet. Hvis der er nogle herinde som evt ved hvad nogle at de største danske ecommerce virksomheder bruger - hvis de overhovedet bruger nogle standard løsninger som de har customized - så må i gerne sige til. Det er jo svært at finde en fuldstændig løsning som passer direkte til ens behov, men indeholder de mange af de løsninger man søger, og er en udbygning af systemet rimeligt nemt, så er det nok vejen at gå for ikke at bruge for mange penge på udviklingen. |
Fuld E-commerce løsning med backend og lagerstyring.
- 1
De fleste af de største eHandelsvirksomheder benytter systemer som er meget tilpasset deres brug. Ofte bygger de ovenpå en eller anden grund-platform - f-eks. Microsoft''s eCommerce server, og ender med at bruge flere millioner på det. Personligt synes jeg alt for ofte det er noget hø de får ud af det. Systemerne er store, tunge, dyre at udvikle i og resultatet er ikke imponerende. Og så mangler der som regel alt det vigtigste: Stærke redskaber til markedsføring, salg og loyalitetsopbygning. Er det ikke det eHandel handler om? Jeg tror det er vigtigt at du gør dig klart hvad det er som er vigtigst for jer. Ligesom når man skal have et nyt hus, eller kæreste, så får man sjældent alt det man gerne ville have haft - men nok til at blive lykkelig :) Jeg sidder og roder med nogle nye systemer, som kunne være interessante for jer - du er velkommen til at smide en besked, hvis du vil høre mere ... |
Hej Mikkel Vi er inde i samme proces som Cars4ever. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre nærmere om de systemer du sidder og roder med. |
Hej Jeg har faktisk nogle store kunder der rent faktisk køre DanDomains webshop, billigt, stabilt, prøv evt deres gratis demo i 30 dage. Ellers er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os, hvis du vil høre mere om vores kunders erfaringer. |
Gert, der går lige et par uger endnu inden jeg offentligt fortæller om de nye systemer. Men du er velkommen til at smide en email til mig, så skal jeg nnok forklare lidt mere under 4 øjne :) |
Nåå Mikkel skal vi snart høre om dit system ;-) Kan se du har åbnet en webshop - hjem.dk, er det din egen og den er måske opbygget omkring det omtalte "hemmelige system" ? Rigtig flot shop forresten. |
Nej, Hjem.dk har intet med det nye projekt at gøre, og I skal nok snart høre noget. :) |