Jeg er ved at stable et projekt på benene der hedder www.nofakepeople.dk. Dertil skal jeg bruge fotografer, som vil deltage ca. 4-6 gange om året til et fotoevents, der skal afholdes i hele Danmark. Derfor er det underordnet hvor du holder til. Eventet er til for, at tage billeder af mine medlemmer og tjekke dem, så de kan få en profil der er NOFAKE. Derudover får jeg et site med flotte billeder på. To fluer med et smæk. Med dig på kan det blive en win-win-win situation. Både du, mig og mine medlemmer får noget godt ud af sammenarbejdet. De fotografer som er med, får en gratis profil på vores site hvor de kan reklamere for sig selv og få henvendelser af medlemmer der ønsker at få taget billeder, af dem selv, polterabend, børn billeder til mor og far, morgengave, bryllup el. andet. Du vil også kunne blive kontaktet af virksomheder. Til eventsne kan du have materiale med, som medlemmer kan tage med sig og så er det sikkert dig de ringer til når der skal tages billeder ved før nævne lejligheder. Jeg har allerede nogle fotografer i "stalden" men har brug for flere, så eventsne kan blive fordelt ud på flere, især også fordi eventsne vil være flere steder i DK. Det er sådan at medlemmer tilbydes et billede taget af prof. fotograf så de kan blive NOFAKE, men dette er gratis for medlemmerne og hvis man kan sige at der er en hage ved mit "tilbud", så er det at jeg ikke kan betale for dig for arbejdet til fotoeventen. Men hvis der er nogle til eventen som vil have mere end ét billede, så kan de bestille dette og betale dig for det. Giver noget af dette mening?? Ellers så ring til mig på 22570158... så kan vi lige tale om det. Mvh Marie-Louise Munk |
Fotografer freelance søges
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
|
Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)