Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris/Ros til min webshop!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo: meta title behøver ikke indeholde dit shopnavn. Start med billige caps.

Skift over til seo venlig URL

Disse to ting vil sammen med h1 overskrift med dit keyword rykke dig markant.

God vind

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 08:52

Hej igen.

Prøvede lige fra min PC - her er det alm. desktop version, men når jeg besøger din webshop fra min macbook air får jeg mobilversionen.

Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Dcap Skrevet kl. 12:27

Hej Alle!

Tak for jeres svar - dejligt at i gider at tage jer tid til at hjælpe, hvilket i i stor grad gør!

Slidesne er rigtig svære at lave da de er så store, men vi er igang med et nyt design hvor slidesne ikke er i så stor fokus.

Til Carsten:

Det er tilfældigt hvilke teams og sport der vises på forsiden - Men det er en GENIAL ide at lave tilbud og spot på f.eks. NFL når superbowl er igang. Tak for det! ;-) 

Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Dcap Skrevet kl. 23:14

Til Bobby:

Du har ret - Jeg kan ikke løse problemet. Så nu har jeg slettet mobilsiden indtil jeg finder løsningen. Tak for det! :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 10:35

Ingen årsag!

Nå - det var da lidt ærgeligt at du må undvære mobil-versionen. Der må være en løsning - måske der er andre herinde, der kender din platform, som kan hjælpe?

Prøv i øvrigt at tjekke din Analytics - hvor mange besøgende har du, der anvender mac og hold øje med konverteringsraten nu hvor du har deaktiveret mobilversionen. Både konverteringsrate for mac-brugere og for mobil-brugere.

God vind :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)