Hey alle Aminoer! Jeg har denne webshop hvor jeg sælger caps. Har i nogle gode råd eller ideer til hvordan jeg kan optimere udseendet og evt. SEO tips? :-) www.Dcap.dk - Danmarks billigste snapbacks |
Ganske fin webshop du har lavet dig der - specielt taget i betragtning, at det er en Prestashop side.
Vi er derfor ude i nogle små finesser og detaljer når det kommer til min feedback. Jeg synes flere af de grafiske elementer er noget pixelerede. Her tænker jeg specielt på baggrundseffekten med sne, samt teksten i slideren (slide nr. 3).
I footeren sprang de 3 betalingslogoer i øjnene hos mig. Jeg ved ikke om du kan (eller må) fjerne den hvide baggrund fra Paypal's, MasterCard's eller Visa's logo - men jeg synes det er ærgerligt, at deres hvide baggrund kommer ovenpå din webshops meget mørke udseende. Derudover - MasterCard logoet ser noget grumset ud? :)
Den sidste ting jeg lige opdagede er Facebook boksen, hvis baggrund og tekst gør, at det kan være svært at læse. Mørkeskrift på grå kan måske skiftes ud med hvid tekst på grå?
Det var lige de ting jeg kunne komme med af forslag. Håber du kan bruge det til noget :)