Seo: meta title behøver ikke indeholde dit shopnavn. Start med billige caps. |
Hej igen.
Prøvede lige fra min PC - her er det alm. desktop version, men når jeg besøger din webshop fra min macbook air får jeg mobilversionen.
Hej igen. Prøvede lige fra min PC - her er det alm. desktop version, men når jeg besøger din webshop fra min macbook air får jeg mobilversionen. |
Hej Alle! Tak for jeres svar - dejligt at i gider at tage jer tid til at hjælpe, hvilket i i stor grad gør! Slidesne er rigtig svære at lave da de er så store, men vi er igang med et nyt design hvor slidesne ikke er i så stor fokus. Til Carsten: Det er tilfældigt hvilke teams og sport der vises på forsiden - Men det er en GENIAL ide at lave tilbud og spot på f.eks. NFL når superbowl er igang. Tak for det! ;-) |
Ingen årsag! Nå - det var da lidt ærgeligt at du må undvære mobil-versionen. Der må være en løsning - måske der er andre herinde, der kender din platform, som kan hjælpe? Prøv i øvrigt at tjekke din Analytics - hvor mange besøgende har du, der anvender mac og hold øje med konverteringsraten nu hvor du har deaktiveret mobilversionen. Både konverteringsrate for mac-brugere og for mobil-brugere. God vind :) |