Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit absolut bedste markedsføringstrick!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Uffekjær:

Jeg er begyndt at poste rabat kode i de indlæg jeg deltager i. Så kan man også bedre se hvad der har effekt og se hvem der købte hvad! Så kan jeg på den måde selv holde styr på dette.

Uffe

Det lyder vældig smart, Uffe, men er det kun i debatter, hvor dine varer har relevans, du gør det? Ellers er det jo at spamme en god debat eller hvad?

Michael

Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 14:25

Jeg er ved at starte en hjemmeside op, hvor man kan få reklame for sin webshop/hjemmeside på en ny sjov måde.

http://gætprisen.dk

Her kan virksomheder oprette konkurrencer for deres produkter, og brugerne kan så gætte på prisen på produktet, og måske være heldig at vinde det. Virksomhederne får også deres tilbud sendt i en mail til alle, der har deltaget i konkurrencen.

Kontakt mig på info@gaetprisen.dk hvis det har interesse.

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 69
Fra  www.skimaske.dk Skrevet kl. 14:25

Jeg prøver at holde en hårfin balance mellem sjov og noget seriøst. Idag har været 100 % seriøst. Men når en eller anden like hunter lavet et opslag ala kan jeg få 200.000 like så går helle T af. Ja så er der vist ej heller meget seriøsitet over dette indlæg!

Men jeg har også fået nogle slag over næsen ! Det er sundt når man tror man kan det hele!

:0)

Uffe Kjær 

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:28

Tabita Schjøtt Zinck:

Jeg er ved at starte en hjemmeside op, hvor man kan få reklame for sin webshop/hjemmeside på en ny sjov måde.

http://gætprisen.dk

Her kan virksomheder oprette konkurrencer for deres produkter, og brugerne kan så gætte på prisen på produktet, og måske være heldig at vinde det. Virksomhederne får også deres tilbud sendt i en mail til alle, der har deltaget i konkurrencen.

Kontakt mig på info@gaetprisen.dk hvis det har interesse.

Totalt iorden koncept du har dér, Tabita! Held og lykke med det. Jeg skal huske dig.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:28

Uffekjær:

Jeg prøver at holde en hårfin balance mellem sjov og noget seriøst. Idag har været 100 % seriøst. Men når en eller anden like hunter lavet et opslag ala kan jeg få 200.000 like så går helle T af. Ja så er der vist ej heller meget seriøsitet over dette indlæg!

Men jeg har også fået nogle slag over næsen ! Det er sundt når man tror man kan det hele!

:0)

Uffe Kjær 

OK, fint.

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 14:32

det er skjult reklame med profit, nu forstår jeg det.

det handler om at være snu.

Tilmeldt 7. Mar 12
Fra  www.skimaske.dk Skrevet kl. 14:34

Banko!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 14:48
Tilmeldt 7. Mar 12
Fra  www.skimaske.dk Skrevet kl. 14:54

Efter varmen fra Sahara: Nu kommer polarkulden med sne og slud!!!! kilde. bt.

Og til de 5 første er der her med 50kr i rabat. Skriv koden: jatak50kr på www.skimaske.dk

1 vare 3 farver. 

Uffe Kjær 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Giv super god service - og gerne lidt ekstra/uventet med til kunderne.

Så er de dine bedste ambassadører fremadrettet. :)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)