Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback fra website www.abrigo.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit website har været live i godt 4 måneder. Ville gerne have respons fra andre "amino'er", da mine kunder har lidt svært ved at finde hvad de øsnker.

Det er totalt mit ansvar, at det er overskueligt for brugeren/besøgende på sitet, da jeg har programmeret alt fra bunden front-end og back-end, designet mange af produkterne og lavet markedsføringen online og offline, taget fotos m.m.

Men jeg ikke perfekt, hvorfor kritik fra jer vil være værdifuld, fordi I – som selvstændige – ved hvad der er vigtigt.

(der er gaver til de første 3 amino'er der kan kritisere konstruktivt :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:29

jeg kan kun se 3 produkter på siden og dem i forskellige farver større udvalg på siden kunne sikkert øge salget på siden.

cvr nummer i fodnoten på og på kontakt siden kunne også øge sidens troværdighed

længere produkt  beskrivelser hvilken stoffer er dine produkter lavet af nogle kan være overfølsom over for visse stoffer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 00:51

Jeg kunne godt savne en side hvor man kan se alle produkterne på en gang. Der skal mange klik til at finde produkterne.

Ellers en rigtig flot side.

Hvis du kunne tænke dig at få eksponeret din shop til nogle flere forbrugere, så er du meget velkommen til at kontakte mig, så sender jeg sig noget mere materiale. gaetprisen@hotmail.com

Indtil da kan du kigge på min side: http://gætprisen.dk

Venlig hilsen Tabita Zinck

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 07:21

Du mangler troværdigheds symboler på siden - trustpilot, emærket eller facebook. Noget hvor symboler siger god for dig. Det vil løfte dit salg.
Somom jeg ikke kan se din shop i Web udgave når jeg tilgår den via mobil - eller er det bare mig? Trykker Classic i bunden men der sker ikke noget.

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 10:59

Hej Anders,

Udvalget virker ret småt, så det kan være derfor at du ikke rammer så mange kunder.

Jeg synes du skal få opsat din shop så udsolgte produkter ikke vises - det første jeg gik ind på var udsolgt, og det irriterer mig grænseløst som kunde. Måske kan du lave en katagori hvor alle dine produkter vises, så man ikke skal klikke så meget. Vi har selv gjort det på vores shop hvor vi viser alle vores caps og kasketter på en gang, ligesom vi har dem inddelt efter farve og mærke. Det er overskueligt, ligesom det giver dig en masse landingsider på Google.

Derudover mangler du noget tekst på dine produktbeskrivelser - der står næsten ingenting, ligesom du ikke udnytter dine sidetitler særlig godt.

I din topmenu synes jeg du mangler et link til din forside. Jeg ved man kan klikke på logoet, men for mig virker det ikke logisk at logoet er ovre til højre. Kunder er vant til at den er til venstre, så det ville jeg ikke ændre på.

Når man ændrer sproget til danske hedder produkterne til herrer "for ham" - det skal du vist have rettet.

Du mangler at skrive noget omkring fragt - Det er noget af det første jeg personligt leder efter. Fremgår det ikke lukker jeg siden igen.

Det var lidt kritik, håber du kan bruge det :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)