Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du Yin så er jeg Yang

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hallo Folkens.

Opretter mig i dag her på amino i håbet om at finde personen der kan hjælpe mig videre med et projekt jeg har arbejdet med i snart lang tid uden dog for alvor at være kommet HELT ud over kanten.

Har udarbejdet en webportal primært til Nightlife branchen - kan dog bruges i alle segmenter - Portalen arbejder med 4 koncepter lige fra almindelige auktioner til parallel import og fælles udbud/licitationer etc.

Portalen er efter min opfattelse et super redskab for branchens kunder og vil med garanti give massive besparelser for kunden - eneste problem er at jeg IKKE er den fødte sælger men derimod en habil entreprenør der er fuld af gode ideer og ikke mindst med en utrolig lyst til at skabe noget stort sammen med en mulig kollegaer/medejer - MÅSKE det er dig.

Hvis du er den fødte sælger og ikke mindst går med en lille direktør i maven så endelig svar tilbage på dette indlæg da jeg så vil sende mere og uddybende materiale i mail format. Er åben overfor mange forskellige samarbejdsmuligheder så hold dig ikke tilbage med at sende et svar.

Tag et kig på www.mixsales.dk og tænkt dig godt om - måske du er personen der i fællesskab med undertegnet kan føre selskabet helt op i superligaen.

Vi skrives ved - Mvh Mixsales

Fra Skejby
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 41
Fra  www.nojob.com Skrevet kl. 13:14

Jeg kunne godt være interesseret. Skriv gerne lidt mere info om et evt partnerskab og idéer med fremtiden.

Min baggrund er at jeg er uddannet fra Dansk Supermarked og er gået vejen fra Trainee - Salgsleder - Teamleder - Butikschef og er nu sælger for en større dansk virksomhed.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Fra  Writeupp.com Skrevet kl. 13:28

Er ikke sælger, men blot en hjælpende hånd.

Du har lidt problemer med dine quick links på siden i Google Chrome (har ikke testet i andre browsere).

Tooltip blokerer for at man kan følge linket...

Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:35

jeg har allerede nu nogle ting ved din hjemmeside der skal laves om for bedst indtryk fra kunden. Ikke design mæssigt men funktionelt.

Jeg har arbejdet som redaktør og er igang med, endnu engang at sætte min ben i den journalistiske verden. dette har gjort, og gør mit netværk indenfor den branche er til at trække på, så send mig gerne mere materiale så jeg kan få en bedre forståelse af dit produkt, og kan forklare dig de sidste småting før din side er 100% klar ;)

Flamingotrippet@gmail.com

Fra Thisted
Tilmeldt 21. Oct 12
Skrevet kl. 16:32

Hej Jonas.

Fedt med dine kommentar jeg sender dine kommentar videre til ham jeg har arbejdet sammen med om sitet -

Mixsales

Fra Thisted
Tilmeldt 21. Oct 12
Skrevet kl. 16:41

Hallo Anders.

Tak for din interesse for konceptet - Har udarbejdet en brochure jeg gerne vil sende til dig som fortæller lidt mere om de forskellige ideer men har problemer med at få den sendt herinde fra så vil du ikke sende en mail adresse så får du brochuren som vi så kan tale sammen ud fra.

Mht partnerskab etc så er jeg åben overfor flere ideer vigtigste er at få konceptet ud over kanten - Naturligvis vil undertegnet ikke sælge hele ideen men er villig til at sælge/lave aftale om op til 50% af firmaet Mixsales enten i form af kontant køb eller provisionsløn med forkøbsret - Har du andre ideer så endelig skriv tilbage.

Mixsales

Fra Thisted
Tilmeldt 21. Oct 12
Skrevet kl. 16:43

Hallo Alpha5000

Tak for din interesse for sitet - hører da gerne dine synspunkter - sender dig lige en brochure der kort fortæller lidt mere om de forskellige koncepter.

Ser frem til at høre fra dig

Mvh Mixsales

Fra Skejby
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 41
Fra  www.nojob.com Skrevet kl. 12:49
Fra Brande
Tilmeldt 9. Jul 09
Indlæg ialt: 27
Fra  Legeglad.dk Skrevet kl. 15:10

Hej John.

Det lyder umiddelbart spændende det du har gang i og jeg kunne godt tænke mig at høre nærmere om dit proekt.

Jeg er 29 år og sidder i dag som indkøbschef i en stor international virksomhed og har en baggrund som maskiningeniør, hvorpå jeg har koblet en HD-1 del, samt utallige kurser , her i blandt forhandlingskursus fra "Changing the game" fra Harvard Business School - Executive education. Det er et højintensiv kursus i forhandlinger og er yderst relevant at bruge til det segment du har med at gøre.

Jeg har i længere tid ønsket at bruge mere tid som iværksætter, men ligesom dig mangler jeg en partner. Produktet betyder ikke så meget, da det er mere processen der tiltaler mig. Jeg har selv et mindre udlejningsfirma, hvor vi udlejer tagbokse og toiletvogne, så jeg har lidt erfaring inden for reklamering, mht google adwords og kendskab til SEO, google analytics mm.

Hvis jeg har vagt din interesse så send mig endelig noget materiale og lad os kikke på det.

Mvh Karsten Bentley Sørensen - Karstenbentley@gmail.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)