Hejsa :-) Har fået opsat mine nye personlige blog: JonathanLindahl. Ser frem til at høre fra jer. |
Feedback på ny blog
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Det er ret godt gået, det der...! :) Synes dog at teksten inde på dine artikler virker en bitte smule slørede, fordi at farveforskellen på tekst og baggrund ikke er super differentieret? :) Overordnet set ret cool dog... :) artiklerne er også fint informative... Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
super blogs synes jeg dog kunne være en ide på hver side en video og nogle billeder , det forklare dit budskab langt bedre mere frem med de social medier på siden så det derved er meget motiverende dele din side på disse medier få gerne dit cvr nummer på sidens fodnote og på kontakt siden så kan se det er en professionel seo mand der skriver på bloggen ,det vil styrker sidens artikler troværdighed endnu |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ser rigtigt fint ud ;-) |
Blackface.dk -> Billig blackmask
Mange tak for feedbacket! @ Mehmet: Ja, kan godt forstå hvad du mener med teksten. @ Mikael: Der er delknapper på artiklerne, men vil gøre det lidt mere fremtrædende - så det er nemmere at dele artiklerne :-) Også har jeg fået lavet "Read more" knapperne om :-) Andet feedback er stadig meget velkommen. |
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Fedt at se at vi sådan kan hjæpe hinanden på den måde?! :)) - OG FED HJEMMESIDE...! :) Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Ja, det er super fedt med feedbacket! Jeg har nu fået indsat nogen lidt mere fremtrædende "Sociale" knapper på siden. Se fx denne artikel: Ugens link. Har du ros el. ris, så skriv endelig :-) |
Fin brug af Wordpress og den template :) Også nogle fine artikler, bare bliv ved.
Vidoen er lavet med http://www.powtoon.com/. /Asger |
En god blog med rigtige gode artikler :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant