Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Proteinsalg.dk Ny hjemmesiden! feedback tak

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen.

Vil i ikke tjekke min side ud og komme med jeres mening om min nye webshop. Der kommer løbende nye produter hvis i mener der er få produkter.

www.proteinsalg.dk

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17

Hej,

Umiddelbart ser siden fin ud - Har dog lidt kritik :)

1) Logoet ser lidt underligt ud med den metalisk gradient - Evt. prøv uden gradienten.
2) Er der nogen grund/årsag til at sidebarens bokse har så stor afstand ?
3) Få ikonerne til DK-betaling lidt ned i størrelse, så de kan være på en linje under indkøbskurv
4) Ryk E-mærket op under DK-betaling, og lav billedet lidt mindre.
5) Ryk Trustpilot lidt længere op. Normalt vil det være bedst med omkring 10-20px's margin i bunden af boksene i sidebaren.
6) Ved Facebook boksen i sidebaren kommer meddelsen "This page can't be seen by the current user. Please check page privacy and visibility settings."
7) Er der nogen grund til at man kan vælge Danske kroner eller Euro? (Siden er dansk og med dansk domaine ?)
8) Det lille sale/tilbudsskilt på produktbillederne er meget svær at se, og farven passer ikke helt ind. 
9) Derudover er jeres produktside lidt uoverskuelig, og forvirrende med 2 forskellige skrifttyper.

NB: Så lige jeres breadcrumb står der: "Navigation:" - Ændre det til "Du er her"

Håber det kunne bruges

Venlig hilsen
Nils Pedersen 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 14:22

Hej Thor and Fit,

Her kommer mine umiddelbare tanker.

- Generelt er sidens design meget kedeligt - grå/hvid - og skriger ikke ligefrem af protein/muskler.

- Logoet "Thor Nutrition" synes jeg umiddelbart ikke stemmer overens med domænet.

- 'Bestil nu' knappen på dine slides virker ikke.

- Under 'Forside produkter' står der under hvert produkt "Vis produkt Køb". Jeg troede til at starte med, at det var én knap. Det viste sig, at det var to. Det er ikke til at se. Og få gjort "Køb" mere tydelig, eventuelt i en grøn boks eller lignende.

- Nederst på siden står der "Dette er en demo version...". Om det er det, eller om du har glemt at fjerne det, ved jeg ikke. Men det er nok en god ide at få det fjernet.

- Kategorien "Produkter/Products" - hvorfor have den på engelsk som den eneste kategori? Ligesådan med underkategorien "Tilbud/Best buy". 100 % dansk eller 100 % engelsk i min optik.

- Få gjort jeres handelsbetingelser mere læsevenlige. Nogen overskrifter er sorte, nogen er grå. Linjeafstanden spænder utrolig vidt.

- I jeres, proteinsalg.dk, betingelser står der "Når du bestiller varer via vores website skal du være opmærksom på:
Det automatiske ordresystem hos proteinkongen.dk ....." - Det er som udgangspunkt en dum ide at kopiere tekst fra andre, specielt når man ikke læser dem igennem og i det mindste retter i det.

Jeg håber du kan bruge det til noget.

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 14:22

Hej Thor

Dejlig simpel og lige til design. Siden er brugervenlig og kurven var nem at finde.
Alt i alt en fin webshop. :)

Men..

1. Dit domæne er Proteinsalg, men din topbanner hedder Thor Nutrition. Du burde ændre navnet i designet, så det matcher dit domæne.

2. På dine frontbilleder har du et lille mærke 'Sale'. Det burde gøres større. Jeg sidder på en 1900*1600 opløsning, så det er med garanti nemmere at se på mindre opløsning, men hellere et lidt for stort mærke end et man skal knibe øjnene sammen for at se.

3. I venstre kolonne har du en tekst under Facebook, der lyder: "This page can't be seen by the current user. Please check page privacy and visibility settings." - Jeg er logget ind på facebook, så hvis det er en form for widget, du har der, så virker den ikke helt som ønsket. :)
Jeg har testet den i flere browsers.

4. Din slider på forsiden har rigtige fine billeder med en 'Bestil nu' knap. Du har dog glemt at smide links på de billeder. Jeg kan derfor ikke klikke og komme ind til produktet den vej.

Rigtig god vind her fra og du skal være velkommen til at smide en privatbesked, hvis du har spørgsmål. :)

Mvh
Casper

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:30

Hvorfor står der thor nutrition i logoet når siden hedder proteinsalg.dk?

Der er meget tomt oppe i headeren. Den plads ville jeg bruge på en flot og tydelig indkøbskurv.

Når man scroller er der meget tomt! Brug pladsen på andre produkter eller tekst der indeholder de ord du ønsker at ranke på i søgemaskinerne.

Din facebook like boks kan ikke ses af mig, måske pga. af min alder, men det er under alle omstændigheder ikke optimalt.

Hvorfor står der produkter/products og ikke bare produkter? 

- Alexander Larsen

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 15:16

Hej alle,

Mange tak for kanon feedback.

Facebook siden var låst i danmark, men er lavet om nu så den virker.

Siden er meningen at skulle bruges i hele europa og derfor kan folk lidt nemmere finde rundt. Af samme grund er der euro oppe i hjørnet.

Jeg vil lige finde ud af hvordan jeg får rygget det hele op. Jeg får flere produkter og de kommer til at fylde siden mere ud.

Thor Nutrition er min virksomhed og mine produkter/ mit brand hedder Thor Nutrition, derfor dette logo. Baggrunden skal også ændres.

Får ogå smidt en genvej til mine produkter ind under fanen der skifter.

Det er rigtig god feedback, der kan helt klart bruges en masse. 

det med sale skal jeg også have ændret, godt spottet.

Hvis der er andet der skal ændres så sig endelig til, demo står der kun indtil mandag nede i bunde :-)

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:05

få lavet en anden titlen til google end velkommen og dit domæne dette er ikke ret sigende om siden sidens emme lav nogle flere kerne ord omkring sidens emme i titlen og udnyt google viser op til 70 tegn , titlen er meget ens hele siden igennem der står protien salg det er ikke ideelt i seo øjme .

social medier google plus og twitter de kan også betyde en del.

logoet på siden det siger mig ikke meget om protien salg så lav et mere sigende logo omkring sidens emme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)