jeg synes ikke mit er der , jeg er iværksættere ikke hobby men heller ikke solid , så jeg vil sige jeg ligger i udvikling fasen mod det giver et godt overskud på et tidspunkt håber jeg
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg har fornyligt stiftet og oprettet www.ecig-online.dk hvor jeg sammen med en kompagnon sælger eGo e cigaretter, væsker og tilbehør :) det er seneste projekt... Der har været 3-5 store projektor før denne. Alle rimelig successfulde :) heldigvis...
Opskriften: Arbejd hårdt, tro på det, lad vær med at give op! :)
Vh. Mehmet
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Jeg er 24 , driver 2 webshops, har fuldtidsjob + ekstra afløser job ved siden af. Jeg er ikke født med en guldske i røven, så jeg må knokle for at kunne føre mine ideer ud i livet.
Så er der sikkert en masse der ikke mener jeg er "ung" og andre vil nok mene jeg er en knægt men det kommer jo an på hvor man selv er i livet, jeg betragter mig selv som ung, og jeg har nogle personlige mål og planer som indtil videre er nået :)
iværksættere under udvikling , mens der man lever af dette , men har ikke en sikker indkomst , altså man har intet andet man lever af end dette iværksættere jobs , men man kan ikke altid dække sin huslejen med sin indtægt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows