Du skal da få hele min livshistorie d. 2. november, hvis vi begge kommer :-) <3 |
?
Debat
Du skal da få hele min livshistorie d. 2. november, hvis vi begge kommer :-) <3 |
|
? |
|
mehmet når man går ind på din side står der er nikotin i dine væsker det ved du godt er ulovligt i danmark ikke??? spørg bare |
Hvad er det præcist du prøver at sige/spørge om med det her? Omformuler det venligst, så skal jeg da forsøge at svare på det? Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
|
som består af almindelige vanddamp, (evt. tilsat nikotin )og naturlige aromaer for smag, hvilket gør, at man ikke længere udsætter sine omgivelser for passiv rygning. Af samme årsag er e-cigaretten heller ikke omfattet af rygeloven, hvilket giver en utrolig frihed
til sat nikotin??? det er forbudt at sælge de smøger i danmark det var det eneste jeg mente om du var klar over det. og så spurgte jeg bare om der var salg i at sælge de der væsker til e-cig uden nikotin :) |
- Der STÅR netop evt. tilsat? Ikke at jeg tilsætter det, men at det er noget du selv kan gøre. Det er noget som folk lovligt kan købe i udlandet, og selv tilsætte... Og om hvorvidt det sælger eller ej vil jeg ikke kommentere på herinde. Det er en ting der er privat for mig, og min hobby-virksomhed. Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.