Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er noget jeg ikke forstår.... Wordpress og google

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1756
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det fungerer i praksis meget simpelt.

Nævner du en af dine wordpress sider på f.eks. en anden blog, sendes linkværdi til din wordpress side og den linker til din hovedside = der sendes linkværdi til din hovedside.

Derfor skal du bare have mange gode links ind til dine små wordpress sites - så er de med til at trække læsset opad for dit hovedsite.
Har du temarelateret indhold på de små sider, er det slet ikke så tosset en strategi igen.

Jeg kan i øvrigt ikke anbefale, at du linker alt for meget med keywords - gør du det for meget, ender det bare med en penguin straf.
Link varieret med keywords og titler og gerne med dit domainnavn til forsiden også.
Det afhænger dog lidt af, hvordan din nuværende linkprofil ser ud, har du en god linkbase med masser af brandinglinks, så kan du godt keyword linke en del.

Hvorfor benytter du ikke det firma du allerede har ind over mht linkbuilding?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 01:14

Jonas Jørgensen:
Hvorfor benytter du ikke det firma du allerede har ind over mht linkbuilding?

Det gør jeg også. :-)

Det her er fordi jeg selv vil prøve... Og så må man jo spørge sig for!

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 02:45
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:39

Seo er meget omfattende. F.eks kigger google på over 200 ting, når den skal indeksere en side.

Køb og læs seo-lex: http://www.seo-lex.dk/ hvis du selv vil lave seo arbejde.

Søg her på amino. Der har været mange tråde om seo optimering.

Alt i alt: du skal lave samme seo-arbejde med en blog, som med den hjemmeside den linker til.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:24

Husk lige på at unikke IP'er til dine blogs er ligeså vigtigt som indgående links. Ellers har Jonas ret, i at jo mere tid du bruger på at opsætte, designe og skrive gode tema-relaterede artikler til dine blogs, jo bedre vil de klare sig i fremtiden og jo mere linkværdi i sidste ende. Og ja, pas meget på med at linke med eksakt-anker-tekst, som netop bliver straffet af Penguin opdateringerne.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:56

Karsten Sønderup Hansen:
Seo er meget omfattende. F.eks kigger google på over 200 ting, når den skal indeksere en side.

Hvis vi skal være helt korrekte så er det du omtaler når Google skal ranke en side. Der er over 200 faktorer Google ser på når den ranker sider i forhold til hinanden. Selve indekseringen er en del mere enkel.

Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 61
Fra  Sillas Skrevet kl. 20:47

Carsten Kvist:
Derudover har jeg nogle domæner, hvor der er kommet WordPress på. Og der er også nogle tekster på vej. I nogle af de tekster linker jeg så til mi shop, på de ord jeg gerne vil promovere min shop på. - Så langt har jeg forstået det. MEN...

Har du sørget for, at de domæner ikke står i samme navn og på samme host som din shop?

I så fald vil Google have en stor mulighed for, at se du også ejer link building siderne, og dermed ikke tilføre dine links værdi.

Hvis du vil gå hele vejen, skal du også sørge for ikke, at lade domænerne stå på samme navneserver.

/Sillas

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:00

Jep. Det er der styr på. :-) - Men tak.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)