Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er noget jeg ikke forstår.... Wordpress og google

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har min shop.

Derudover har jeg nogle domæner, hvor der er kommet WordPress på. Og der er også nogle tekster på vej. I nogle af de tekster linker jeg så til mi shop, på de ord jeg gerne vil promovere min shop på. - Så langt har jeg forstået det. MEN...

Hvad med de domæner med WordPress på? - De er jo ikke meget værd, hvis ikke Google finder dem. - Der må mangle noget mere. Hvad?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21

Ja, du skal også seo-optimere på dine wordpress domæner, og skabe indgående links.

Det kunne være fra artikeldatabaser og f.eks. forumprofiler og forumlinks.

Min tommelfingerregel er 5 blandede indgående links til hver underside på hvert domæne.

Husk at variation er vigtigt, så du får en naturlig linkprofil.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:30
Hej Carsten,

Inde på youtube og egentlig også en masse andre hjemmeside kan du finde en masse guides til hvordan du optimerer dine wordpress installationer... Gør brug af dem? :) eller du kan besøge Thomas' side på http://www.nemprogrammering.dk/

Men husk på at det ikke altid er opskrift på success at du har links fra 5 forskellige wordpress blogs :)

Der skal altså "oftest" mere til...

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:36

har blogs indgående links kan de betyde noget men mindre efter de seneste google opdateringer

indhold egen side , mere vigtigt end før så dette ville jeg første lave en blogs på side  og skabe en meget stor og god side, derved først arbejde side.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:42

Jeg har 'folk' til at lave mig linkbuilding for mig. Dette er alene fordi jeg da for fa.... vel også selv kan lære at gennemskue det! :)

Jeg skal altså linke til mine WordPress sider. Men hvorfor? - Det må jo ikke være link-kataloger, det kan google jo ikke li. Men så kan det jo godt blive rigtig vanskeligt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:15

Carsten Kvist:

Jeg har 'folk' til at lave mig linkbuilding for mig. Dette er alene fordi jeg da for fa.... vel også selv kan lære at gennemskue det! :)

Jeg skal altså linke til mine WordPress sider. Men hvorfor? - Det må jo ikke være link-kataloger, det kan google jo ikke li. Men så kan det jo godt blive rigtig vanskeligt.

vis dine blogs ingen links har findes de ikke i google , da google er bygget op således at sider de findes efter indgående links til ens side , så vis ingen links de blogs til sig , så er der ingen tvivle jeg ville satse på at udvide egen hovedside

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:20

Mikael christiansen:

Carsten Kvist:

vis dine blogs ingen links har findes de ikke i google , da google er bygget op således at sider de findes efter indgående links til ens side , så vis ingen links de blogs til sig , så er der ingen tvivle jeg ville satse på at udvide egen hovedside

Jeg har som sagt også folk ti at tage sig af hovedsiden. - Men gennem det sidste år har jeg købt nogle domæner, og jeg kan jo lige så godt bruge dem. - Og så tænkte jeg, at jeg måske kunne blive lidt klogere ved samme lejlighed. :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:42

Carsten Kvist:

Mikael christiansen:

Carsten Kvist:

Jeg har som sagt også folk ti at tage sig af hovedsiden. - Men gennem det sidste år har jeg købt nogle domæner, og jeg kan jo lige så godt bruge dem. - Og så tænkte jeg, at jeg måske kunne blive lidt klogere ved samme lejlighed. :)

jeg forstår ikke rigtigt formålet så vis de blogs ikke skal bruges til at videre formidle sit budskab og seo det hænger lidt samme uden links og seo findes de blogs jo ikke google så hvorfor bruge dem ?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:56

Du må ikke spørge alt for meget ind til det, for så bliver jeg dig svar skyldigt.... Som overskriften på tråden vist antyder.... Men det skulle give værdi for mit site, at set nævnes på blogs. Men de blogs det nævnes på skal vel findes af google... Ellers giver det jo ikke mening. Og hvordan gør man det? :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:01

Carsten Kvist:

Du må ikke spørge alt for meget ind til det, for så bliver jeg dig svar skyldigt.... Som overskriften på tråden vist antyder.... Men det skulle give værdi for mit site, at set nævnes på blogs. Men de blogs det nævnes på skal vel findes af google... Ellers giver det jo ikke mening. Og hvordan gør man det? :-)

links , social aktive  med mere som normal seo , så findes siden på google

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)