|
Det fungerer i praksis meget simpelt. |
Jonas Jørgensen:Hvorfor benytter du ikke det firma du allerede har ind over mht linkbuilding?
Det gør jeg også. :-)
Det her er fordi jeg selv vil prøve... Og så må man jo spørge sig for!
Debat
|
Det fungerer i praksis meget simpelt. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Det gør jeg også. :-) Det her er fordi jeg selv vil prøve... Og så må man jo spørge sig for! |
|
Find frem til de LONG TAILED søgninger som du vil optimere på og KALD siden sider det I dokumentnavn og på TITEL tagget. Renovi har ingen indgående links, men alligevel synes google at den er spændende nok til en 1 plads. |
|
Seo er meget omfattende. F.eks kigger google på over 200 ting, når den skal indeksere en side. Køb og læs seo-lex: http://www.seo-lex.dk/ hvis du selv vil lave seo arbejde. Søg her på amino. Der har været mange tråde om seo optimering. Alt i alt: du skal lave samme seo-arbejde med en blog, som med den hjemmeside den linker til. |
|
Husk lige på at unikke IP'er til dine blogs er ligeså vigtigt som indgående links. Ellers har Jonas ret, i at jo mere tid du bruger på at opsætte, designe og skrive gode tema-relaterede artikler til dine blogs, jo bedre vil de klare sig i fremtiden og jo mere linkværdi i sidste ende. Og ja, pas meget på med at linke med eksakt-anker-tekst, som netop bliver straffet af Penguin opdateringerne. |
Hvis vi skal være helt korrekte så er det du omtaler når Google skal ranke en side. Der er over 200 faktorer Google ser på når den ranker sider i forhold til hinanden. Selve indekseringen er en del mere enkel. |
Har du sørget for, at de domæner ikke står i samme navn og på samme host som din shop? I så fald vil Google have en stor mulighed for, at se du også ejer link building siderne, og dermed ikke tilføre dine links værdi. Hvis du vil gå hele vejen, skal du også sørge for ikke, at lade domænerne stå på samme navneserver. |
/Sillas
|
Jep. Det er der styr på. :-) - Men tak. |