Nu er det snart et år siden af min kæreste og jeg flyttede til Thailand. Det første halve år føltes som ferie, men nu er vi ved at have etableret os på Koh Chang. Jeg får utrolig mange mails fra folk, som går med de samme drømme som os, og ofte går spørgsmålet på, hvor meget det koster at langtidsleje bolig på Koh Chang. Derfor skrev jeg mit seneste indlæg: Husjagt på Koh Chang - Her kan du se priser og billeder af de huse, som vi selv har haft kig på i jagten på et nyt hus. En tommelfingerregel er at du ikke skal leje noget hjemmefra (Danmark), da du helt sikkert vil komme til at betale overpris. Vi valgte selv at bo på resort de første 2 måneder, så vi havde god tid til at lede efter et hus, som tiltalte os i forhold til pris og beliggenhed. Så hvis du overvejer at flytte til Thailand, behøves du ikke at have styr på bolig inden du flytter herned, da det er nemmere og billigere at finde noget, når du først er her. |
Hej Dennis
Håber i har det godt derude :)
Hvad med ferieboligmarkedet - har du godt styr på det ?
Jeg får rigtig mange henvendelser for 1 - 2 uger, folk som søger en lækker feriebolig for et par uger..
Hvis det er noget du gider beskæftige dig med, må du gerne smide mig en mail eller pm.
Faktisk er jeg på vej til stor feriemesse i Øksnehallen idag og imorgen.
Kig forbi dem der har tid/lyst - http://tursiden.dk/