Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres mening om Paypal

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Sarasota (USA)
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Fra  G-Dive Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Nej, folk som ikke vil benytte Paypal, gider da ikke bruge ekstra tid på også at sende dig besked om det ? - Vi finder da bare et andet sted at handle.

Hej Jesper..

Jeg er nu ikke enig med dig! Vi har en meget tæt dialog med vores kunder og kender dem godt. Det er ikke fordi jeg vil forsvare PayPal, men som sagt så oplever vi ikke noget problem og det var blot det jeg ville pointere. 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper@

Men det er jo netop ikke dine kunder - hvis de vælger at handle et andet sted.. Du er vel kun i kontakt med "dine kunder".

Jeg tænker som så;

1. hvorfor tage chancen, at nogle kunder vælger at droppe dig som leverandør pga. Paypal ( vi kan altid diskutere frafaldsprocenter, men faktum er vel at nogle gør det ??

Jeg har aldrig hørt om kunder som fravælger dig som leverandør fordi du bruger Nets..

2. Paypal er langt dyrere på transaktionsomkostninger, og med en "fornuftig" omsætning vil du som butik ende med en større samlet regning, uagtet at Paypal ikke har opstartsudgift for butikken.

Så hvad er "opsiden" ved at vælge Paypal ??

 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sami_PayPal:

Jesper Laugesen:
Jeg tror mange forudfattet er negative, og dem får du ikke som kunder - mig selv incl.

Det er jeg da ked af at høre...Men jeg tor ikke det er så mange som du umiddelbart tror...

I Danmark har PayPal p.t. ca. 350.000 aktive brugere (over 1mill kontis, men lad os holde os til de aktive da det giver mest mening)... Antallet af danske brugere vokser i gennemsnit med 5.500 hver uge...

Så der er en hel del danskere som har taget PayPal til sig, og umiddelbart ser PayPal's vækst ikke ud til at aftage...

.

Når det nu er sagt... skal jeg gerne gentage mig selv... Jeg anbefaler at du på samme tid som du tilbyder PayPal også tilbyder Dankort gennem f.eks. ePay/QuickPay/Dibs... Simpelthen for at få så mange kunder som muligt i biksen.


Paypal er fin som køber men frygtelig som sælger med de politikker I har hvor I ulovligt tilbageholder folks penge. Der kører jo som sagt en stor retsag mod Paypal i USA netop på grund af dette.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

PayPal sux!! Det kan jeg sige efter selv at have brugt dem i snart 5 år. Men de er billige og hvis man indrette sig korrekt så bliver man ikke snydt af dem.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

1. hvorfor tage chancen, at nogle kunder vælger at droppe dig som leverandør pga. Paypal ( vi kan altid diskutere frafaldsprocenter, men faktum er vel at nogle gør det ??

Jeg har aldrig hørt om kunder som fravælger dig som leverandør fordi du bruger Nets..

2. Paypal er langt dyrere på transaktionsomkostninger, og med en "fornuftig" omsætning vil du som butik ende med en større samlet regning, uagtet at Paypal ikke har opstartsudgift for butikken.

Så hvad er "opsiden" ved at vælge Paypal ??

Det kan jo ikke bevises at der er nogle der fravælger en bare fordi man tilbyder Paypal. Så at kalde det et faktum er ikke korrekt.

Jeg fravælger tit NETS fordi det er nemmere at bruge sin Paypal konto istedet for at skulle til at finde et kort frem. Så hermed har du hørt om den første.

Du glemmer lige at du rent faktisk skal godkendes før du kan få lov til at bruge NETS. Det tager lang tid. Så igen Paypal er langt nemmere. Og billigere for en lille shop i forhold til en Dyr NETS aftale. Venter stadigvæk på at du bagger dine udtalelser op med nogle beregninger på hvornår det kan betale sig med en NETS aftale ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk lige haft en kunde der skrev dette til mig:

Da jeg ikke ønsker at blive registreret hos PayPal, vil jeg gerne vide, om der er andre muligheder for betaling?

Jeg tror generelt problemmet er at flok ikke har tillid til PayPal. Og med god grund!! Har selv prøvet at blive "spoffet" og der var 12 hævninger af 100 EURO på min PayPal konto. Havde jeg haft penge på min PayPal konto var disse penge blevet tabt.

Selv om jeg ringede direkte til PayPal udbetalte de aligevel de penge!! Jeg fik dem dog tilbage via VISA som også var dem der lukkede mit kort!

Så 2 regler hvis i vil bruge PayPal:

1 - Tilknyt ikke noget betalingskort til jeres konto!!

2 - Hæv jeres omsætning dagligt, undgå at have noget stående på din PayPal konto.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Carsten Kvist:
Nej. Tydelig vis ikke. - Lad være med at forlange at jeg skal kunne svare på hvorfor!

 

Så skal jeg gerne give dig svaret. Det er fordi at det heller ikke giver Paypal et dårligere ry. Den slags har vi alle lært at leve med.

Er det noget du ved, eller noget du tror?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Jeg tror generelt problemmet er at flok ikke har tillid til PayPal. Og med god grund!! Har selv prøvet at blive "spoffet" og der var 12 hævninger af 100 EURO på min PayPal konto. Havde jeg haft penge på min PayPal konto var disse penge blevet tabt.

Selv om jeg ringede direkte til PayPal udbetalte de aligevel de penge!! Jeg fik dem dog tilbage via VISA som også var dem der lukkede mit kort!

Der er lige et par ting her der ikke hænger sammen ?. Først skriver du at du ingen penge har på din Paypal konto ?. Så kan der jo heller ikke blive hævet nogen ?. Det er jo ikke en konto med kredit. Og så påstår du at Paypal har udbetalt Penge selv om du bad dem om at lade være ???. Come on mand, du kan vel selv høre hvordan det lyder.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Jesper Laugesen:

1. hvorfor tage chancen, at nogle kunder vælger at droppe dig som leverandør pga. Paypal ( vi kan altid diskutere frafaldsprocenter, men faktum er vel at nogle gør det ??

Jeg har aldrig hørt om kunder som fravælger dig som leverandør fordi du bruger Nets..

2. Paypal er langt dyrere på transaktionsomkostninger, og med en "fornuftig" omsætning vil du som butik ende med en større samlet regning, uagtet at Paypal ikke har opstartsudgift for butikken.

Så hvad er "opsiden" ved at vælge Paypal ??

Det kan jo ikke bevises at der er nogle der fravælger en bare fordi man tilbyder Paypal. Så at kalde det et faktum er ikke korrekt.

Jeg fravælger tit NETS fordi det er nemmere at bruge sin Paypal konto istedet for at skulle til at finde et kort frem. Så hermed har du hørt om den første.

Du glemmer lige at du rent faktisk skal godkendes før du kan få lov til at bruge NETS. Det tager lang tid. Så igen Paypal er langt nemmere. Og billigere for en lille shop i forhold til en Dyr NETS aftale. Venter stadigvæk på at du bagger dine udtalelser op med nogle beregninger på hvornår det kan betale sig med en NETS aftale ?.

Jeg har en kunde der bevidst fravalgte mig i opstartsfasen, p.g.a. Paypal. - Men det er kun en, og jeg har ikke nogen statistik nogen steder, så jeg kan intet bevise (lige som dig) Så.... JEG TROR mange DANSKERE, specielt dem over 30 vil fravælge en butik der kun har Paypal.

Det tager ca. 14 dage at blive godkendt hos Nets!

Paypal er MEGET dyr... - Men igen, det kommer an på omsætningen... Så retteligt... Paypal KAN VÆRE meget dyr!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Er det noget du ved, eller noget du tror?

 

Kan du bevise det modsatte ?. Problemet er jo at du går ud fra at de rygter du hører er sandt. Man skal ikke tro på alt hvad man hører.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)