Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man få refunderet de første 30 fraværsdage ved sygdom?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ihab:

En af min medarbejder bliver syg (ikke arbejdsskade) og jeg har fået ved fra kommunen (sygedagpenge) at arbejdsgiver skal betaler det første 30 fraværsdage..

Problemer er at jeg skal betaler 2 lønne for somme opgaver til den syge medarbejde og til den ny medarbejde, og situationen er dårlig hvor man kan ikke betaler 2 lønne inkl a-skat ,atp ..osv .

Ved i om der er en mulighed for at for pengene tilbage for det 30 dage fra et sted fx. kommune eller et andet sted????

Hyr en Vikar næste gang. Så er det ikke dit problem hvis medarbejderen bliver syg.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 19:12

Mehmet Aslan:
Jeg ville have givet dig 5 stjerner

Jeg mener da godt at man kan give stjerne uden af være en super profil. Jeg har givet 5 stjerne fra os beggge 2 jeg synes det var et godt indspark.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Claus,

Jeg kan ikke? :)

- Jeg blev ellers lige så glad igår aftes da jeg modtog en mail fra Amino-admin hvori der stod at mit medlemskab var blevet opgraderet så jeg nu blandt andet kunne bedømme andre med stjerner mm. :)

Dagen efter loggede jeg på, glad... For nu skulle der deles stjerner ud til de bedste indlæg... Men opdager at jeg ikke længere har super status alligevel.... : /

Men det er ok... Det kommer nok en dag :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:57

En supporter må se på det - du har været med 3 mdr og har udfyldt din profil med 70% og har mange indlæg - Jeg ville bestemt tro du var oppe hvor du kunne gi stjerner Har vi en supporter med på linjenBig Smile

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 20:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Cookie,

Udover de ting som du skriver, så vil jeg gerne have lov til at give mig selv et klap på skulderen, for en stor del af de indlæg jeg har skrevet? :D - På det grundlag at de faktisk har en kvalitativ værdi for vedkommende der skriver det første indlæg? Det har ikke været ligegyldig junk det hele! :) "det er min egen vurdering!" :D

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:46

Mehmet Aslan:

Udover de ting som du skriver, så vil jeg gerne have lov til at give mig selv et klap på skulderen
AbsolutSmile

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 21:51
Hej Cookie,

Hvis vi lige for en kort stund skal være lidt seriøs? :D Hvor kan jeg finde sådan en support henne, som lige kan fikse min status? :))) hvor plejer de at hænge ud?

Vh. Mehmet

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:55

Aner det ikke faktisk - ud over at håbe de ser tråden - Måske kan du sende Martin Thorborg en PB eller en af de andre moderatorer?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 22:01

Tak for jers svar alle sammen ..
Men cookie det er den anden gang for somme medarbejde at bliver syg i år..
Du mener hvis jeg kontakter kommunen vil de hjælpe???

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:05

Du kan høre dem om §56 - ikke at det specielt er noget med om det er anden gang, men ved medarbejdere der lider af kroniske sygdomme KAN kommunen hjælpe med de første 30 dage SÅ VIDT JEG ved - så prøv at ringe til kommunen og bed om den afdeling der kan ha at gøre med sygedagpenge til kronisk syge §56 - det koster kun en samtale

held og lykke  vh

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)